سند برنامه درسی ملی 31 فروردین رونمایی می شود

سند برنامه درسی ملی که در آخرین روزهای سال گذشته به تصویب رئیس جمهور رسید، قرار است 31 فروردین ماه از سوی حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش رونمایی شود.
کد خبر: ۵۵۴۱۹۸
سند برنامه درسی ملی 31 فروردین رونمایی می شود

برنامه درسی ملی در آخرین روز سال گذشته در 28 اسفند ماه از سوی رئیس جمهور امضا و در همان روز نیز به حمیدرضا حاجی بابایی برای اجرا ابلاغ شد.

مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش درباره سند برنامه درسی ملی می‌گوید:«تلاش های بسیاری شد که این برنامه تا قبل از اتمام سال 1391 به امضای رئیس جمهور برسد که در 28 اسفند ماه  سال گذشته خوشبختانه این سند به امضای رئیس جمهور رسید. با تصویب این برنامه، تمام تغییر و تحول کتاب های درسی و همچنین تولید محتوای کتاب ها نیز براساس برنامه درسی ملی است.»

وی درباره رونمایی از برنامه درسی ملی توضیح می دهد:مراسم رونمایی از برنامه درسی ملی قرار است 31 فروردین ماه در سینما فلسطین و با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شود.

سند برنامه درسی ملی به عنوان نقشه راه تهیه و تالیف کتب درسی و همچنین سیاست گذاری‌های تغییر برنامه‌های درسی دانش آموزان است. این برنامه تعیین کننده محتوای همه کتب درسی و فعالیت‌ های برنامه و فوق برنامه درون و برون مدرسه‌ای است که پس  از سه سال کار کارشناسی و محتوایی وسیع و متراکم تدوین شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها