معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از حل مشکلات تاسیسات زیربنایی مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: در تمام شهرها و روستاهای زلزله‌زده امکانات زیربنایی شامل آب، برق و گاز مهیا و راه‌های مواصلاتی این نقاط نیز بازگشایی شده است.
کد خبر: ۵۵۳۷۹۲
زندگی عادی در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر

به گزارش واحد مرکزی خبر، رستمی با اشاره به تامین روشنایی معابر شهرها و روستاهای آسیب دیده افزود: روشنایی معابر این نقاط آغاز شده است و تا 24 ساعت آینده روشنایی این شهرها و روستاها تامین می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه 30 سرویس بهداشتی برای نصب تامین شده است گفت: با هماهنگی به عمل آمده با وزارت دفاع و پشتیبانی قرار شد این وزارتخانه سرویس‌های بهداشتی و حمام مورد نیاز مناطق زلزله‌زده را در اسرع وقت تامین کند.

رستمی از تامین آرد مورد نیاز خانوارهای آسیب دیده خبر داد و افزود: 600 کیسه آرد به صورت رایگان در اختیار کسانی که متقاضی پخت نان محلی در منزل خود هستند قرار می گیرد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوشهر نیز گفت: براساس ساز و کاری که دولت در نظر گرفته است پرداخت اقساط وام‌های زلزله‌زدگان فعلا متوقف است و پس از حل مشکلات آنان ساز و کار دیگری برای پرداخت معوقات بانکی تعریف می‌شود.

عوض پور افزود: برای پرداخت وام‌های بازسازی مناطق زلزله‌زده لازم است شعبه‌ای از بانک مسکن در بخش شنبه ایجاد شود.

وی همچنین افزود: برای پیشگیری از هر گونه مشکل، مواد غذایی را فقط هلال احمر و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی بین زلزله زدگان توزیع می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها