قادری در گفت و گو جام جم آنلاین:

جلسات کمیسیون تلفیق بی وقفه ادامه دارد

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: هیچ وقفه ای در جلسات کمیسیون تلفیق به وجود نیامده و این کمیسیون بعدازظهر هر روز جلسه دارد و در حال بررسی لایجه بودجه است.
کد خبر: ۵۵۲۷۹۲
جلسات کمیسیون تلفیق بی وقفه ادامه دارد

جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به درج اخباری در رسانه ها مبنی بر ایجاد وقفه در بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، گفت: در جلسه روز گذشته این کمیسیون برخی از نمایندگان بر این نظر بودند که وزرا، مسئولین و کارشناسان وزارتخانه ها و سازمان های مختلف از جمله وزارت نفت، وزارت صنعت، سازمان هدفمندی یارانه ها، سازمان خصوصی سازی و... باید در جلسات کمیسیون حاضر شوند و نظرات خود را در خصوص موضوعات مختلف و آنچه در لایحه بودجه ذکر شده بیان کنند.

وی افزود: در مقابل این نظریه برخی دیگر از نمایندگان معتقد بودند که نباید زیاد بر روی مقدمات و کلیات بودجه وقت صرف شود و باید هنگام بررسی جزییات نظرات کارشناسی مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس اظهارداشت: در نهایت قرار شد که کارشناسان، وزرا و مسئولین وزارتخانه ها و سازمان ها در همان جلسات ابتدایی نظرات خود را مطرح کنند و از آنجا که فی الفور در دسترس نبودند حضور و ارائه توضیحات از سوی آنها به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد و اصلاً وقفه در جلسات کمیسیون ایجاد نشد.

قادری اضافه کرد: کمیسیون همین بعداز ظهر امروز جلسه دارد و به دنبال رسیدگی به لایحه بودجه سال 92 است که امیدواریم تا 15 اردیبهشت این لایحه بودجه برای رسیدگی در صحن مجلس آماده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها