فرمانده قرارگاه نوروزی مقداد مرزبانی خبر داد:

دستگیری بیش از 200 متجاوز مرزی

فرمانده قرارگاه نوروزی مقداد فرماندهی مرزبانی ناجا در اعلام عملکرد 48 ساعت گذشته این قرارگاه از دستگیری 213 نفر از اتباع کشورهای بیگانه که قصد ورود غیرقانونی به کشورمان را داشتند در مرزهای کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۴۸۸
دستگیری بیش از 200 متجاوز مرزی

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ حبیب الله مردان پور با اعلام آمادگی مرزداران در سراسر مرزهای میهن اسلامی، گفت: مرزبانان کشور در راستای برقراری امنیت هرچه بیشتر و آسایش خاطر هموطنان مان در ایام نوروز با انجام گشت های زمینی و دریایی اشرافیت کاملی بر مرزهای کشور دارند بطوریکه طی 48 ساعت گذشته با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از ورود 213 نفر از اتباع کشورهای بیگانه به حریم امنیتی مرزهای کشورمان مطلع شده و به محض ورود آنان به داخل خاک کشور آنان را دستگیر کردند.

سرهگ مردان پور با اعلام مبارزه جدی با سوداگران مرگ از انهدام چند باند بزرگ مواد مخدر طی این مدت در مرزهای شرق کشور خبر داد و تصریح کرد: مرزبانان کشور در این ایام با کمک های مرزنشینان غیور از احتمال ورود چند کاروان قاچاق مواد مخدر به کشور مطلع و با افزایش کنترل ها در مبادی احتمالی ورود این باند ها بصورت مسلحانه با آنان درگیر شدند.

وی افزود: نیروهای مرزبانی موفق شدند ضمن انهدام این باند ها از ورود بیش از دو تن و 374 کیلو گرم انواع مواد مخدر به کشور جلوگیری کنند.

این مقام انتظامی در ادامه انهدام چند باند قاچاق مواد سوختی و کشف بیش از 265 هزار لیتر انواع فراوردهای نفتی قاچاق را از دیگر دستاوردهای ماموران مرزبانی ناجا طی 48 ساعت گذشته در مرزهای کشور برشمرد.

فرمانده قرارگاه نوروزی مقداد فرماندهی مرزبانی ناجا همچنین از برپایی 176 چادر خدماتی توسط مرزداران سراسر کشور، توزیع غذا بین بیش از سه هزار و 858 نفر از مسافران، تعمیر 52 خودروی مسافران نوروزی‏، ارائه خدمات درمانی و پزشکی رایگان به 59 نفر، برپایی‏ 395  ایستگاه صلواتی، ارائه راهنمایی به بیش از 25 هزار و 807 نفر و  توزیع بروشور تبلیغی و فرهنگی به بیش از هشت هزار و 700 نفر از مسافران نوروزی به مناطق مرزی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
Netherlands
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
۰
۰
كی بشود كه ملت ایران از دست مهاجرین افغان راحت شوند ، افغانستان جز دردسر و مشكل چیزی برای ایران ندارد ، اتباع افغان ۵/۳ میلیون در ایران هستند ، مواد مخدر ، اشرار و تروریست ، افراط گرایی ، هزاران مشكل فرهنگی كه برای ایرانیان بوجود آوردند .

نیازمندی ها