با راه‌اندازی سامانه ای جدید، روند ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان و در پی آن اعطای تسهیلات به آنها را تسهیل شد.
کد خبر: ۵۵۰۰۹۸
راه‌اندازی سامانه ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم رونمایی از سامانه «ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان» با بیان اینکه اجرایی شدن قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان وارد مرحله جدیدی شده است افزود: با آغاز به کار سامانه ارزیابی و تشخیص شرکت های دانش بنیان، همه شرکت هایی که متقاضی هستند دانش بنیان شناخته شوند، ‌باید از طریق این سامانه ثبت نام کنند.

نسرین سلطانخواه افزود: شرط استفاده از تسهیلات پیش بینی شده در قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، ثبت نام و شناسایی این شرکت‌ها به عنوان شرکت دانش بنیان است.

وی گفت: شرکت‌های دانش بنیان دارای30 نفر نیرو از امروز 26 اسفند تا 15 اردیبهشت 92 فرصت ثبت نام در این سامانه را دارند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های تحقیق و توسعه و خدمات طراحی مهندسی دارای بیش از 20 نفر نیروی انسانی از 15 اردیبهشت تا 15 تیر سال 92 و شرکت‌های دانش‌بنیان دارای بیش از 10 نفر نیروی انسانی تمام ‌وقت از 15 تیر تا 15 مهر سال 92 می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

به گفته خانم سلطانخواه شرکت‌های دانش بنیان دارای کمتر از 10 نیروی انسانی از 15 مهر سال آینده مهلت دارند در سامانه ارزیابی ثبت نام کنند.

وی مدت ارزیابی و احراز صلاحیت این شرکت ها حداکثر دو ماه اعلام و اضافه کرد: در صورتی که احراز شود این شرکت‌ها دانش بنیان هستند، به آنها اطلاع داده می شود.

سامانه تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان در نشانی www.daneshbonyan.ir قابل دسترس است و در صورتی که برای متقاضیان پرسشی پیش بیاید، تلفن مرکز تماس با شماره 76250005 در ساعات اداری پاسخگو خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها