یکی ازمتهمان کهریزک خبر داد

اعزام متهمان به کهریزک با دستور من

یکی از متهمان کهریزک قبل از ورود به دادگاه گفت: قاضی مرتضوی در این قضیه نقشی نداشت و هیچ دستوری برای اعزام متهمان به کهریزک به من نداده است.
کد خبر: ۵۴۸۷۷۱
اعزام متهمان به کهریزک با دستور من

حیدری فر قبل از ورود به سومین جلسه دادگاه متهمان پرونده کهریزک در جمع خبرنگاران درباره این که  آیا از روند رسیدگی به پرونده رضایت دارید یا خیر؟ گفت: بله از روند رسیدگی رضایت دارم و دادگاه خوب پیش می رود و قضات پرونده نیز هم مطلع و هم با سابقه و مسلط هستند.

وی درباره اینکه شما صلاحیت دادگاه را قبول دارید یا خیر؟ گفت: من در این باره فعلاً اظهار نظر نمی کنم.

وی افزود: اما نکته مهمی که امروز در دفاعیات خود مطرح می کنم این است که مرتضوی تحت هیچ شرایطی و به هیچ عنوان دستور بازداشت یا دستور اعزام متهمان به کهریزک را به من نداده بود.

حیدری فر گفت: ما بر اساس تصمیم قضایی خودمان این اقدام را انجام دادیم.

وی درباره اینکه گفته می شود به صورت تلفنی آقای مرتضوی این دستور را صادر کرده اند ، افزود: به هیچ عنوان این گونه نیست و این اظهارات کذب محض است و هیچ گونه ارتباطی در این قضایا نداشته و هیچ دستوری نداده و نقشی نیز در این قضایا ندارد.

این متهم پرونده کهریزک در ادامه گفت: ما قاضی بودیم و بر اساس تصمیم قضایی خود این تصمیم ها را گرفتیم.

وی افزود: نیروی انتظامی متهمان را به جرم مشهود دستگیر کرده بود و ما نیز به عنوان قاضی تحقیق و تفهیم اتهام کردیم و به بازداشتگاه اعزام کردیم و دستور خود من بود.

حیدری فر در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیدآیا شما در آن ایام احیاناً مرخصی نبودید گفت: من از ابتدا تا انتهای آن قضایا حضور داشتم.

وی افزود: 30صفحه لایحه دارم که در دادگاه ارائه می کنم.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
دروغ میگه

نیازمندی ها