پورغلامی:تنبیه هدایتی درست نبود

مدافع تیم فوتبال ملوان انزلی در خصوص جریمه 5 درصدی کادر فنی و بازیکنان ملوان بندر انزلی گفت: ما همه بازیکنان نسبت به جریمه شدنمان ناراحت هستیم چرا که طرز تنبیه کردنمان توسط هدایتی درست نبود.
کد خبر: ۵۴۵۹۲۴
پورغلامی:تنبیه هدایتی درست نبود


بابک پور‌غلامی افزود: هدایتی با جریمه کردن ما بازیکنان خواسته به تیم ملوان انزلی شوک بدهد، به نظرم راهکار دیگری هم برای ایجاد انگیزه در بین بازیکنان وجود دارد.

کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی درباره عدم نتیجه‌گیری ملوان در هفته‌های اخیر گفت: ما بازیکنان تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم اما به خاطر استرس و فشار عصبی توپ هایمان وارد دروازه حریفان نمی‌شود.

وی درباره شایعه کم‌کاری برخی از بازیکنان ملوان بیان کرد: ما بازیکن حرفه‌ای هستیم و با تمام توانمان برای تیم ملوان انزلی بازی می‌کنیم ما چند هفته که مقابل حریفانمان دچار بدشانسی می‌شویم و نمی‌توانیم نتایج مدنظر را کسب کنیم.

پورغلامی درباره مشکلات مالی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بیان کرد: براساس برنامهریزی باشگاه قرار بود که پولی به حساب ما بازیکنان واریز شود که تا الان مسئولان اقدامی انجام ندادند.

وی درباره شایعه برکناری احود‌زاده به باشگاه خبرنگاران  گفت: احمدزادهوظیفه‌اش را به درستی انجام می دهد و نقشی در نتایج ضعیف تیم ملوان انزلی ندارد، مسئولان تیم حمایت لازم را از احمدزاده در بازیهای باقیمانده باید بکنند تا تیم به روزهای اوجش بازگردد.

پورغلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم با بردن سایپا به روند رو به رشدمان در لیگ دوازدهم ادامه دهیم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها