
علی اصغر سلطانیه در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر در وین افزود: پیام دیگر این گزارش این است که غنی سازی بدون هیچ مشکلی، با نظارت کامل آژانس برای اهداف صلح آمیز ادامه دارد.
سلطانیه گفت: براساس این گزارش غنی سازی تا 20درصد صرفا برای سوخت راکتور تحقیقاتی تهران برای تولید رادیو داروهای بیمارستان ها بوده است و لذا کاملا برای اهداف صلح آمیز است.
سفیر کشورمان افزود: در این گزارش با اشاره به مذاکرات ایران و آژانس برای ابهام زدایی تاکید شده آژانس همچنان متعهد به ادامه گفتگو با ایران است.
سلطانیه در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز همچنان متعهد به گفتگو با آژانس برای حل و فصل موضوعات باقی مانده است اما موفقیت این فرایند نیازمند فضای آرام و بدون جنجال تبلیغاتی و سیاسی است.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند