نوشاد راکت به دست می شود

جمعه ایرانی پینگ پنگ جهانی

مسابقات تورجهانی قطر از امروز دوم اسفندماه به مدت پنج روز در شهر دوحه برگزار می شود و نوشاد عالمیان از جمعه به مصاف حریفان مطرح خود می‌رود.
کد خبر: ۵۴۲۶۵۷
جمعه ایرانی پینگ پنگ جهانی

روز گذشته مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها در دوحه برگزار شد و از امروز با برگزاری مسابقات مرحله گروهی ورزشکاران به میدان می روند.

در مرحله گروهی این پیکارها چهره‌های مطرحی چون یان آن از چین، یونگ سیک جونگ از کره جنوبی، کمال آچنتا از هند، یوک چیونگ از هنگ کنگ، فنگ چن از سنگاپور و دانیل هابسون از اتریش حضور دارند.

به نوشته فارس نوشاد عالمیان نابغه و نفر اول پینگ پنگ ایران با قرار گرفتن در سید 26 مسابقات از حضور در مرحله مقدماتی معاف است و مستقیماً در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود می رود.

طبق قرعه کشی مسابقات مرحله دوم و سیدگذاری بازیکنان، نوشاد عالمیان در اولین دیدار روز جمعه ساعت 16:45 روی میز شماره 3 با یکی از بازیکنان صعود کننده از مرحله مقدماتی مسابقه می دهد.

در قرعه کشی مرحله حذفی و در نیمه جدول، عالمیان در صورت پیروزی ابتدا در دور دوم به مصاف گائو نینگ با رنکینگ 15 جهان از سنگاپور می رود و در صورت پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل مالونگ با رتبه جهانی 3 از چین قرار می‌گیرد.

در این پیکارها که برترین بازیکنان دنیا نیز در آن حضور دارند 207 ورزشکار از 33 کشور به مصاف هم می روند. حضور 32 بازیکن از 58 ورزشکار برتر تنیس روی میز دنیا در این مسابقات حکایت از سطح بالای این بازی‌ها دارد.

احمد جعفرپور هدایت نوشاد عالمیان را در دوحه قطر برعهده دارد.

در این مسابقات که تا 6 اسفند ادامه دارد 148400 دلار جایزه در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها