معرفی اسلام به آمریکاییان

پروژه «چرا اسلام» که در ماه دسامبر سال گذشته در شهرهای «فلوریدا»، «اورلاندو»، «دیتونا بیچ» و «لیک مری» آغاز شد، هم اکنون در «برووارد» واقع در فلوریدای جنوبی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۵۴۱۶۳۷
معرفی اسلام به آمریکاییان

پروژه «چرا اسلام» که توسط «انجمن اسلامی شمال آمریکا» سازماندهی شده است، در ماه دسامبر 2012 کار خود را در شهرهای فلوریدا، اورلاندو، دیتونا بیچ و لیک مری آغاز کرد و از اواسط ماه فوریه در شهر برووارد، برگزار شد.

انجمن اسلامی شمال آمریکا بیلبوردهای تبلیغاتی بسیاری را در بزرگراه ها و خیابان های پر تردد نصب کرده و بینندگان را به بازدید از سایت «چرا اسلام» ترغیب می کند.

در این بیلبوردها آدرس اینترنتی و شماره های تماس مربوط به این کمپین به مردم ارائه شده است، که آنان می توانند برای کسب هر گونه اطلاعات یا پرسیدن سوالاتشان در مورد دین اسلام هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با مرکز پروژه «چرا اسلام» تماس حاصل کنند و در صورت تمایل، این مرکز نسخه های ترجمه شده به زبان انگلیسی و اسپانیایی قران کریم را به صورت رایگان در اختیارشان قرار خواهد داد.

هدف از این پروژه آشنایی و افزایش شناخت مردم آمریکا از دین اسلام و زدودن تصورات نادرست درباره این دین بیان شده است.

این کمپین بر مشترکات ادیان اسلام، مسیحیت و یهودیت تاکید می کند. تمامی این ادیان پیروان خود را بر پرستش و اطاعت یک خدای واحد دعوت می کنند.

«نعیم بیگ» رییس انجمن اسلامی شمال آمریکا اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که به ما این فرصت را عطا نمود تا بتوانیم کمپین «چرا اسلام» را در فلوریدای جنوبی برگزار کنیم و مردم این ایالت را با اسلام واقعی آشنا سازیم و همچنین امیدواریم این کمپین را در تمامی استان های ایالت فلوریدا به اجرا درآوریم.

«رئوف خان» یکی از مسوولان کمپین «چرا اسلام» گفت: ما از تمامی سوالات مردم درباره دین اسلام استقبال می کنیم، زیرا این عمل نه تنها فرصتی را برای ما فراهم می سازد تا دینمان را توضیح دهیم بلکه سبب می شود تا شیوه زندگی خود را به عنوان یک مسلمان به آنان شرح دهیم و بگوییم که ما نیز مانند دیگر مردمان هستیم.

وی تصریح کرد: ما هرگز قصد نداریم تا مردم را مجبور کنیم که به اسلام روی بیاورند، فقط در صدد هستیم تا اطلاعات دقیق و مناسب در باره دین اسلام را در اختیار مردم آمریکا قرار دهیم.(شبکه قرآن و معارف سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد امین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
۰
۰
بنده به عنوان عضوی از جامعه مطبوعات كشور ااین عزیزانی كه بانی این كار بزرگ شده اند را تحسین می كنم و می دانم كه پیام اسلام و قران به فرمایش امام رضا (ع) قلب ها را تسخیر می كند اگر به گوش جهانیان برسد .اسلام جهانیست اگر ما همت كنیم بنده خودم در آسیای میانه به عینه جذبه اسلام را وقتی بیان می شد دیدم . من در جمع خانواده ای فقط به ترجمه قرآن كریم پرداختم و اشكهای جاری آنان را دیدم . برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت می كنم

نیازمندی ها