احدی: به خاطر بی پولی آنها را به فیلیپین نمی بریم؛

سبک های وزن های تیم ملی بوکس ناک اوت شدند

بوکسورها نشان دادند آینده دار هستند

احدی: پیش بینی مدال در مسابقات آسیایی سخت است

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: خوشبختانه بوکسورانمان،‌ با عملکرد خوب خود در اردو با داغستان نشان دادند آینده دار هستند ولی پیش بینی مدال در مسابقات آسیایی سخت است.
کد خبر: ۵۴۰۸۷۸
احدی: پیش بینی مدال در مسابقات آسیایی سخت است

اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس جوانان  گفت: اردوی بسیار خوبی با مشت زنان داغستانی داشتیم و دو دوره مسابقات درون اردویی با آن ها برگزار کردیم و لیست 9 نفره ای از برترین ها در این اردو مشخص شد.
وی افزود:  بر این اساس در وزن 49 کیلوگرم هومن طوقانی، در وزن 56 کیلو گرم ارسلان عبدالهی، در وزن 60 کیلو گرم هادی ماکویی،‌در وزن 64 کیلوگرم احسان خدایاری، در وزن 69 کیلوگرم ساسان زیبرم، در وزن 75 کیلوگرم مبین کهر آزه،‌ در وزن 81 کیلوگرم سیاوش امیدی، در وزن 91  کیلوگرم سینا قلعه بندی و  در وزن +91کیلوگرم میلاد روشن زاده در لیست اولیه اعزام به مسابقات قرار دارند.
وی ادامه داد: در وزن 52 کیلوگرم هیچ نماینده ای نداریم و در وزن های 81 و 56 کیلوگرم ممکن است در اسامی بوکسوران اعزامی تغییراتی اعمال شود

** اردو با داغستان به ما  اعتقاد به نفس بخشید

احدی در خصوص  اردوی مشترک با داغستانی ها به باشگاه خبرنگاران گفت:  اردوی بسیار مفیدی با داغستانی ها داشتیم و استفاده کافی را از این اردوها بردیم.

وی تصریح کرد:  به نظرم اردو با داغستانی ها حتی از یک اردوی برون مرزی نیز بهتر بود اگر ما به یک اردوی خارجی می رفتیم مشخص نبود که به همه اهدافمان دست پیدا کنیم ولی در  اردو با داغستانی ها به هر آنچه که خواستیم دست پیدا کردیم.

وی افزود:  سطح بوکسورهای داغستانی  بسیار مطلوب بود و ابتدا در دور اول  مسابقات آن ها بهتر از بوکسوران ما عمل کردند  و نتایج بهتری نیز به دست آوردند ولی به مرور زمان ما آمادگی بیشتر ی کسب کردیم تا جایی که در دور دوم مسابقات عملکرد مشت  زنان ما بهتر بود.

وی تاکید کرد:  سطح بوکسورهای داغستانی  بسیار بالاست و از لحاظ فنی و تاکتیکی برگزاری اردو با آنها منافع زیادی برای ما  داشت.

وی ادامه داد: ضمن اینکه مبارزه با این بوکسوران باعث شد  تا سطح آمادگی  و اعتقاد به نفس مشت زنان ما رشد زیادی داشته باشد.

وی اظهار داشت:  امروز داغستانی ها از کشور  می روند و  کادر فنی  تا روز دوشنبه به اردوی خود  ادامه می دهند و در روز دوشنبه به تعطیلات کوتاه مدتی می روند تا تمرینات دوباره از شنبه آغاز شود.

**پیش بینی کردن مدال آسان نیست

وی در خصوص  سطح بوکسوران جوان ایرانی بیان کرد: سطح بوکسوران ما قابل قبول است و خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی نیز در این اردوها داشته اند.

وی افزود:  پیش بینی کردن عملکرد و مدال آوری بوکسوران تیم ملی جوانان مسابقات آسیایی فیلیپین دشوار است چرا که اساسا چنین پیش بینی هایی منطقی هم نیست.

وی ادامه داد: به نظرم بوکسوران جوان تیم ملی آینده بسیار خوبی دارند و بدون شک در آینده شاهد درخشش و موفقیت های آن ها خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها