توقعات رییس فدراسیون بوکس از سرخابی ها

استقلال و پرسپولیس با هم بیایند خوب است

در حالی که اردوهای تیم ملی بوکس جوانان به دلیل نبود محل اسکان به تعویق افتاده بود، رییس فدراسیون بوکس به طور قطع گفت که این مشکل تیم ملی جوانان حل شده است.
کد خبر: ۵۳۷۸۲۹
استقلال و پرسپولیس با هم بیایند خوب است

 احمد ناطق نوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اردوهای آماده سازی تیم ملی قرار بود از دو روز پیش (14 بهمن) آغاز شود که به دلیل نداشتن محل اسکان به تعویق افتاد. پس از به وجود آمدن این مشکل پیگیر کارها شدیم و این مشکل حل شد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید از فردا (سه‌شنبه) یا روز بعد از آن اردوها شروع خواهد شد. برای آنها هتل گرفتیم و مشکلی برای تمرین و اسکان ندارند.

 وی افزود: اکنون تیم‌های جوانان و بزرگسالان داغستان با چند همراه به ایرا ن آمده‌اند و در این شرایط بد اقتصادی و بی‌پولی، گرفتن هتل برای اسکان خیلی سخت است.

 رییس فدراسیون بوکس در مورد حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس در سوپر لیگ بوکس، ادامه داد: در صحبتی که با فتح‌الله‌زاده داشتم قولش را برای تیم داری لیگ اعلام کرده ، اما با توجه به این که وضعیت رویانیان مشخص نیست چیزی نمی‌توان گفت. باید ببینیم که جریان چه می‌شود.

 وی در پاسخ به این سوال که جریان اعلام آمادگی تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای لیگ برتر اکنون در چه مرحله‌ای است، گفت: تمام تلاش ما این است که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را با هم به لیگ بکشانیم. اگر یکی از آنها بیاید و تیم دیگر نیاید فایده‌ای ندارد. به هر حال باید صبر کنیم و ببینیم که چه می‌شود.

 ناطق نوری در مورد برگزاری لیگ بوکس افزود: هنوز تعداد تیم‌ها به حد نصاب لازم نرسیده است و منتظریم ، هر چند با راه‌ا‌ندازی لیگ منطقه‌ای که تا به حال دو‌ یا سه مسابقه را هم در مناطق مختلف برگزار کرده، برگزاری لیگ زیاد مفهوم ندارد. برگزاری لیگ منطقه‌ای کار خوب و بزرگی است و اگر بتوانیم به آن اهداف مدنظر برسیم، کار بزرگی را پایه ریزی ‌کرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها