رئیس شورای اصناف کشور از برگزاری 400 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۷۵۳

"قاسم فراهانی" با اشاره به این که عرضه و تقاضا در اسفند تغییر می کند و لازمه ایجاد تعامل همکاری اصناف با سایر بخش ها است ، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا بتوانیم در این مدت پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

وی با اشاره به برگزاری 400 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اسفند ماه افزود: بخش مواد غذایی این نمایشگاه ها تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت.

فراهانی از تأمین کالاهای مورد نیاز اساسی مردم در این نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه ها کارشناسی شده و تاکید ما بر توزیع کالاهای داخلی و تولیدات کشور است.

وی با تاکید بر این که هیچ گونه کمبود کالایی در کشور وجود ندارد و فقط ممکن است در برخی موارد تعامل عرضه و تقاضا به هم بخورد ، افزود: هرگونه گران فروشی و یا احتکار کالا به شدت برخورد می شود.

رئیس شورای اصناف کشور با مشخص دانستن میزان سود دریافتی از هر کالا و لزوم مناسب بودن آن سود با قیمت خرید گفت: هیچ واحد صنفی حق خرید کالا بدون فاکتور را ندارد.

وی برخی افزایش قیمت ها را خارج از حیطه واحدهای توزیع دانست و گفت: با این حال در قانون نظام صنفی جدید برخی مجازات ها لحاظ شده است ولی تحقق هر هدفی با همکاری مردم امکان پذیر است.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها