گرانفروشی‌ چینی‌ها هم شروع شد

رشد 50 درصدی قیمت خودروهای چینی در بازار ایران

ام وی ام 110 از جمله خودروهای چینی است که در ابتدای ورود به ایران قرار بود خودرویی ارزان قیمت باشد، اما اکنون در پی آشفتگی بازار و ضرر و زیان خودروسازان مدیران خودرو نیز محصولات خود را با افزایش قیمت پیش فروش کرده است.
کد خبر: ۵۳۹۳۳۸
رشد 50 درصدی قیمت خودروهای چینی در بازار ایران

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی در سال 1381 در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد.

مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود تا کنون محصولاتی چون ام وی ام 110، ام وی ام 530، x33 و ام وی ام 315 را به بازار خودروی ایران عرضه کرده است.

مدیران خودرو درصدد بود تا با ارئه مدل های کم مصرف، ایمن، زیبا و متنوع و همینطور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان، پاسخی ایده ال برای خواسته های آنها داشته باشد.

ام وی ام 110 اولین محصول کم مصرف این شرکت قرار بود با قیمتی مناسب به عنوان ارزان ترین خودرو در بازار ایران به فروش برسد البته این خودرو از منظر کیفیت در رقابت با سایر خودروهای ارازان قیمت داخلی قابل مقایسه نیست.

از مزایای ام وی ام 110 اندازه کوچک برای شهرهای پر ترافیک، مصرف پایین بنزین، امکانات جانبی مناسب است.

معایب آن شامل کیفیت پایین قطعات، فنربندی نا مناسب، ظاهر قدیمی، موتور ضعیف، ایمنی پایین، فضای کم بار و قیمت بسیار گذاف داخلی است جالب اینکه قیمت جهانی این خودرو 3900 تا 5200 دلار است.

بد جا رفتن دنده ها، صدای نامشخص موتور و قدرتمند نبودن این خودرو در پیمودن سربالای های خیابان های شهری از دیگر معایبی است که مصرف کنندگان این خودرو از آن گلایه می کنند.

البته ضعف این شرکت در خدمات پس از فروش و همچنین کمبود و یا نبود برخی از قطعات این خودرو با توجه به ورادات روزافزون از کشور چین از دیگر مسایلی است که جای بحث دارد.

مدیران خودرو به تازگی در اطلاعیه پیش فروش خود قیمت ام وی ام 110 را 19 میلیون تومان اعلام کرده است؛ باید منتظر بود که آیا کیفیت این خودور افزایش پیدا خواهد کرد؟

 

جدول مقایسه‌ای قیمت جدید و قدیم محصولات مدیران خودرو

 

نام محصول قیمت قبل قیمت جدید (بهمن 91) درصد تغییرات قیمتی
ام.وی.ام سه‌ سیلندر 12 میلیون و 390 هزار تومان 19 میلیون تومان بیش از 53 درصد
ام.وی.ام چهار‌ سیلندر 13 میلیون و 685 هزار تومان 20 میلیون تومان 31.5 درصد
ام.وی.ام 530 28 میلیون و 320 هزار تومان 40 میلیون تومان بیش از 41 درصد
ام.وی. ام ایکس 33(تیگو) 41 میلیون و 640 هزار تومان 63 میلیون تومان  بیش از 51 درصد
ام.وی. ام 315 22 میلیون و 680 هزار تومان 38 میلیون تومان 67.5 درصد

(پانا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
رسول
-
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
۰
۰
من هم ام وی ام 110 سوار شدم هم پرایدوجدانا ام وی ام بهتره از نظر سرعت قدرت و كیفیت
نیما
-
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
۰
۰
واقعا مسخره است بابت یك خودروی چینی باید انقدر پول داد
نیما
-
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
۰
۰
واقعا مسخره است بابت یك خودروی چینی باید انقدر پول داد
سعید
-
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
۰
۰
با سلام خدمت عزیزان - چینی ها هم در نحوه فروش جنس های بنجول خود از خودروسازان ایرانی یادگرفتند حتما سازمان یكطرفه تولید كنندگان از آنها حمایت می كند درست نیست در این بازار فروش بی در و پیكر خودرو آنها بی نسیب شده و از غافله عقب بمانند.

نیازمندی ها