دلار 2500 تومانی برای زائران عمره

معاون حج سازمان حج و زیارت با اشاره به اختصاص ارز مبادله‌ای به زائران عمره مفرده گفت: به هر زائر عمره مفرده بالای ۱۲ سال ۳۰۰ دلار ارز با نرخ ۲۵۰۰ تومان داده می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۲۹۳
دلار 2500 تومانی برای زائران عمره

به گزارش فارس، غلامرضا رضایی اظهار کرد: زائران عمره مفرده برای تامین ارز خود می‌توانند با مراجعه به شعب ارزی بانک ملت در سراسر کشور دلار 2500 تومانی دریافت کنند.

وی با بیان این‌که این ارز به زائرانی تعلق می‌گیرد که در کاروان‌های خود ثبت‌نام کرده و حدود یک هفته تا زمان اعزامشان مانده است، یادآور شد: هر زائر بالای 12 سال می‌تواند با ارائه کد ملی خود 300 دلار ارز با نرخ 2500 تومان برای سفر به عمره مفرده از بانک عامل دریافت کند.

معاون حج سازمان حج و زیارت عنوان کرد: هر سرپرست خانواده که افراد تحت تکفل وی به عمره مفرده اعزام می‌شوند، می‌تواند با در دست داشتن مدارک افراد تحت تکفل خود ارز مبادله‌ای را از بانک‌های ملت دریافت کند.

این در حالی است که به گزارش مهر، با گذشت 15 روز از آغاز اعزام عمره مفرده، حدود 26 هزار ایرانی به سرزمین وحی اعزام شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است در دور اول اعزام‌ها حدود 400 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک عمره مفرده به سرزمین وحی بروند.

افزایش اعزام زائران به عتبات در تعطیلات نوروز

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت هم از افزایش اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات عراق در تعطیلات نوروزی خبر داد.

مسعود اخوان گفت: اکنون روزانه حدود 2000 زائر ایرانی از طریق مرز زمینی و هوایی وارد عراق می‌شوند و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم تعداد اعزام زائران ایرانی را افزایش دهیم.

وی با اشاره به این‌که پیش‌ثبت‌نام اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات از هفته اول اسفند آغاز می‌شود، تاکید کرد: متقاضیان اعزام به عتیات عالیات در ایام تعطیلات نوروز، می‌توانند از هفته اول اسفند با مراجعه به سایت سازمان حج نسبت به پیش‌ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت افزود: اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات از بیست و چهارم اسفند امسال آغاز و تا بیست و چهارم اردیبهشت سال 92 ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها