حرکات آنها زشت و ناشایست بود

نوذری: از شکست کرمی خوشحال شدند

جام جهانی تکواندو

آسیب دیده‌ها رفتند

تیم ملی تکواندو در حالی بامداد پنجشنبه راهی آروبا شد که از جمع مصدومان خود تنها نام کوروش رجلی را از لیست اعزام خارج کرد.
کد خبر: ۵۳۴۱۰۰
آسیب دیده‌ها رفتندبه گزارش مهر، جام جهانی تکواندو جمعه آینده به میزبانی آروبا در شهر سانتاکروز برگزار خواهد شد و تیم ایران با 9 تکواندوکار در این مسابقات به دیدار رقبای خود می رود. کوروش رجلی عضو تیم ملی تکواندو که مدتها در اردوی تیم ملی برای حضور در این مسابقات تمرین کرده بود به دلیل آسیب دیدگی از همراهی تیم ملی بازماند.
 
در میان نفرات اعزامی تیم ملی مسعود حجی زواره، روح الله طالبی و فرزاد عبدالهی با مشکل آسیب دیدگی مواجه بودند و فدراسیون تنها نام رجلی را ساعاتی قبل از اعزام از لیست خارج کرد. تکواندوکاری که ماه هاست در اردو حضور دارد و برای حضور یوسف کرمی در بازیهای المپیک پا به پای ملی پوشان تمرین کرد.
 
این درست که هزینه های اعزام به آروبا بالا بود ولی اگر فقط بحث هزینه ها مطرح است چرا باید سایر آسیب دیده ها و یا نفراتی که کمترین منفعت را برای تیم ملی دارند به عنوان همراه اعزام می شوند. اینکه چرا زحمات و تلاش های تکواندوکاری که در اردوی تیم ملی آسیب دیده نادیده گرفته می شود سئوالی است که امیدواریم مسئولان فدراسیون جوابی برای آن داشته باشند.
 
خبر دیگر از اعزام تیم ملی اینکه هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی همراه ملی پوشان راهی آروبا شد تا در یک هفته مانده به آغاز مسابقات تمرینات تیم ملی را زیر نظر داشته باشد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها