آلبوم هفته

«جاده رویاها» نام سومین آلبوم سیروان خسروی است که حدود یک ماه از انتشار آن می‌گذرد. این آلبوم طی این مدت کوتاه توانسته به فروشی بیش از 200 هزار نسخه دست پیدا کند و یکی از آلبوم‌های پرفروش موسیقی پاپ است. این آلبوم دارای ۱۱ قطعه ‌است که قطعه‌های چهار قطعه «نه نرو»، «بارون پاییزی»، «من عاشقت شدم» و «خدافظی» پیش از انتشار آلبوم، به صورت تک‌آهنگ منتشر شده بودند. قطعه «من عاشقت شدم» در سال ۹۰ به عنوان تیتراژ پایانی سریال ساختمان پزشکان از شبکه سوم پخش شد.
کد خبر: ۵۳۰۹۴۶

بر خلاف آلبوم‌های قبلی سیروان، ترانه‌سراها و آهنگسازهای این آلبوم تنوع زیادی داشته‌اند. شهاب رمضان، نیما رمضان، مهدی یراحی، امیر یگانه، امیر ارجینی، محسن شیرالی، امید جامع، زهرا عاملی، آرمیتا فهیمی، زانیار خسروی و البته خود سیروان سازندگان این آلبوم بوده‌اند.

سیروان در خصوص این آلبوم گفته‌است: «جاده رویاها بهترین کاری است که تاکنون کرده‌ام و راحت می‌توانم از آهنگ اول تا آخر را گوش بدهم و اذیت نشوم. این یک آلبوم گروهی است که با انجام آن فهمیدم باید تعصب بیجا را کنار بگذارم!» او همچنین وجه تمایز این آلبوم با کارهای قبلی‌اش را یکپارچگی فضای آلبوم می‌داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها