رییس کلانتری 113 بازار از دستگیری نوجوان 14 ساله افغانی به نام «ذبیح قصاب» و همدستش که موتور سیکلت های بازار تهران را سرقت می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۹۲۰

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ امید بهمنیاری گفت: ظهر روز گذشته ماموران کلانتری 113 بازار حین گشتزنی به پسر نوجوانی که در حال کلنجار رفتن با  قفل فرمان یک دستگاه موتورسیکلت بود برخورده و در صدد بررسی موضوع برآمدند.

ماموران حین بررسی موضوع مشاهده کردند پسرک نوجوان با یک عدد کلید دست ساز که به شاه کلید شبیه است در کسری از دقیقه فرمان موتور را باز سپس موتورسیکلت را روشن کرده و قصد دارد تا از صحنه بگریزد که توسط پلیس متوقف و دستگیرمی گردد.

در بازرسی بدنی از وی یک عدد چاقوی سلاخی غلاف دار، یک عدد تیغ موکت بری، دو عدد کلید کامپیوتری و یک چاقوی کوچک کشف گردید که به دنبال کشف اموال و با توجه به اینکه متهم سارق موتورسیکلت به شمار می رفت بلافاصله پس ار دستگیری به کلانتری 113 بازار منتقل و در اختیار کارآگاهان دایره تجسس قرار گرفت.

سرهنگ بهمنیاری افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم نوجوان 14 ساله ای به نام «هانی» است که در بازجویی های پلیسی اظهارداشت:فردی به نام «ذبیح» معروف به «ذبیح قصاب» مرا مجبور به سرقت موتورسیکلت کرده و گفته که اگه برایم موتور ندزدی تو را می کشم.

متهم در بازجویی های پلیسی در اظهاراتی تکان دهنده عنوان داشت: از حدود 15 روز پیش به اتفاق دوستم «ذبیح قصاب» حدود هفت دستگاه موتورسیکلت در خیابان های موسوی کیانی، آب منگل، زیرپل ری راسرقت کرده ایم که امروز در جریان سرقت هشتمین موتورسیکلت دستگیر شدم.همه موتورها را در اختیار «ذبیح» قرار دادم تا بفروشد و بعدا با من حساب کتاب بکند.

به دنبال اظهارات متهم و با راهنمایی های وی ماموران بلافاصله به محل سکونت «ذبیح» که در محدوده امام زاده یحیی ساکن بود مراجعه و متهم که نوجوان 14 ساله افغانی بود را طی یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

ذبیح پس از دستگیری تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت وی در تحقیقات پلیسی اظهارداشت:سه فقره از سرقت ها را همراه «هانی» بوده ام و بقیه را خود به تنهایی سرقت کرده و موتورها را در کوچه پس کوچه ها رها می کردیم.

با راهنمایی متهمین یک دستگاه از موتورسیکلت ها که در تاریخ 28 آذرماه سال 91 مقابل حوزه علمیه «آیت الله مجتهدی» به سرقت رفته و چند روز بعد به صورت بلاصاحب رها کرده بودند را درحالیکه پلاک آن به جهت عدم شناسایی خم شده و سوئیچ آن یکسره بود، کشف شد.

با اظهارات صریح متهمان پرونده ای در این ارتباط تشکیل و برای بررسی تخصصی تر و به منظور کشف سایر سرقت ها در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها