خبرگزاری فارس: مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل گفت: تا چهار ماه آینده طرح جامع شورابیل با هدف توسعه این منطقه تدوین و به تصویب می‌رسد.
کد خبر: ۵۱۹۷۴۰

شاپور محمدی امروز در گفت‌وگو با فارس در اردبیل اظهار داشت: منطقه نمونه گردشگری شورابیل در جنوب شرقی این شهر با وسعت 300 هکتار واقع شده که وسعت دریاچه آن با انتقال آب شرب به 180 هکتار افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه رینگ شورابیل حدود هفت کیلومتر است، افزود: علاوه بر استفاده مسافران و گردشگران و ورزشکاران از این فضا اهالی اردبیل نیز روزانه ورزش صبحگاهی خود را در این منطقه زیبا و منظر شایسته انجام می‌دهند.

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل ادامه داد: با توجه به ظرفیت گردشگری دریاچه شورابیل در دور اول سفر هیئت دولت این فضا به عنوان منطقه نمونه گردشگری تعریف و مصوب شد که از مزایای این منطقه می‌توان جذب سرمایه‌گذاران و تامین بسیاری از زیرساخت‌ها را توسط دولت اعلام کرد.

محمدی ادامه داد: سرمایه‌گذاران با برخورداری از تسهیلات ویژه می‌توانند در این منطقه سرمایه‌گذاری شایسته‌ای را انجام دهند که امیدواریم در این زمینه یک توسعه حقیقی را شاهد باشیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر به برکت نظام اسلامی و تلاش مسئولان چندین هکتار فضای سبز در این منطقه به همراه شهربازی و کمپ گردشگری ایجاد شده تا گردشگران و مسافران بتوانند از این فضای تفریحی و سالم و طبیعی استفاده کنند.

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل به احداث هتل و چندین فضای اقامتی با مشارکت بخش خصوصی اشاره کرد و ابراز داشت: با مدیریت مستقل و جامع شورابیل به عنوان زیر مجموعه شهرداری تلاش شده است تا این منطقه با توجه به استعدادهای ناب در مسیر توسعه حقیقی گام بردارد.

وی ساحل‌بندی، توسعه فضای سبز، تکمیل رینگ شورابیل و جذب سرمایه‌گذاری برای احداث مجموعه‌های تفریحی، توریستی و گردشگری را از اولویت‌های دیگر در توسعه منطقه نمونه گردشگری شورابیل اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها