حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....
به گزارش باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری ecobyt.ru نوشت: این محققان موفق به کشف خاصیت غیر معمول چای سبز شدند که مانع از جذب اسید فولیک در بدن می شود.
همچنین؛ با مصرف تنها دو یا سه فنجان چای سبز در روز، ممکن است اختلال ساختاری و عملکردی در کبد ایجاد شود.
محققان دانشگاه دولتی واقع در ایالت نیوجرسی، به تاثیر منفی چای سبز بر پالایش سلولهای کبدی پی بردند.
همچنین؛ آنها دریافتند، در صورتی که چای سبز به طور مرتب مصرف شود، در بدن تعداد پلی فنول هایی که تأثیر منفی بر کبد در سطح سلولی می گذارد، افزایش می یابد که میتواند منجر به اختلال کامل در عملکرد این عضو شود.
مصرف دست کم دو فنجان چای سبز در روز می تواند باعث تهدید و تخریب کبد شود.
محققان توصیه می کنند؛ بر روی استفاده مداوم از این نوشیدنی در رژیم غذایی خود تأمل کنید.
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....