مجموعه تلویزیونی «داوران» به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی سعید شاهسواری به سفارش سیمافیلم تهیه می‌شود. داستان این سریال درباره پرونده‌های قضایی است که وکالت آنها را اعضای یک خانواده که همگی وکیل هستند، به عهده دارند.
کد خبر: ۵۱۹۰۷۱

به گزارش جام‌جم، تصویربرداری اپیزودهای پانسمان روح، آخرین دیدار، جایی همین نزدیکی، دورترها و عکس یادگاری به پایان رسیده و این روزها شاهسواری مشغول تدوین این اپیزودهاست.

پانسمان روح اولین اپیزود این مجموعه است و مسعود رایگان بازیگر ثابت و سیامک اطلسی، رابعه مدنی و لیلی فرهادپور به عنوان بازیگران مهمان در آن حضور دارند.

در این قسمت که اصغر عبدالهی آن را نوشته، قصه جلال روایت می‌شود که ناخواسته درگیر یک ماجرای طلاق خانوادگی می‌شود.

دومین اپیزود از این مجموعه با نام آخرین دیدار، روایتگر پرونده پدر و پسری است که به صورت مشترک متهم به قتل دختری نوجوان هستند.

مسعود رایگان، پریوش نظریه، مهرداد ضیایی، مسعود انتظاری، نگارنیکخواه آزاد، سینا کرمی، مسعود آگاهی و شهنوش شهباززاده بازیگران این اپیزود هستند.

سومین اپیزود با نام جایی همین نزدیکی درباره خانواده داوران است که درگیر پرونده‌ای می‌شوند و متهم اصلی آن یکی از اعضای این خانواده است.

طرح اولیه این قسمت متعلق به شاهسواری است و جمیله دارالشفایی فیلمنامه آن را نوشته است. مسعود رایگان، پریوش نظریه، ایوب آقاخانی و مسعود انتظاری بازیگران اصلی و رویا جاویدنیا و بابک بیات بازیگران مهمان این اپیزود هستند.

چهارمین اپیزود با نام دورترها درباره یک نامادری به نام ثریا با بازی شیوا ابراهیمی است که متهم به قتل پسر ناتنی خود است و نوشین داوران با بازی پریوش نظریه وکالت او را بر عهده می‌گیرد.

نگارش این قسمت بر عهده شاهسواری بوده و توفان مهردادیان و مهدی نوری دیگر بازیگران این قسمت هستند. پنجمین اپیزود با نام عکس یادگاری روایتگر پرونده جعل سند است. یک ملک به چند نفر فروخته می‌شود و همین امر مشکلاتی را برای خریداران ایجاد می‌کند. الهام کردا، مسعود سخایی، سپیده خدابنده‌لو، معصومه سروش و پریچهر موسوی در این اپیزود بازی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها