در هفته جاری شبکه نمایش هفت فیلم با بازی آلن دلون را برای پخش در ساعت 21 در نظر گرفته است. این شبکه امروز و پنجشنبه هم فیلم‌های «نمک حلال» و «شعله» را با بازی آمیتا باچان روانه آنتن می‌کند.
کد خبر: ۵۱۵۵۰۷

به گزارش جام‌جم، دیشب فیلم «دو مرد در شهر» با بازی آلن دلون پخش شد و امشب، ساعت 21 فیلم «بازی با آتش» نمایش داده می‌شود. این فیلم کلاسیک محصول سال 1975 است و ژاکوب درای آن را کارگردانی کرده است. ژان لوئیس و رناتو سالواتوره نقش‌های مقابل آلن دلون را بازی می‌کنند.

فرداشب فیلم «یک پلیس» با بازی آلن دلون به روی آنتن شبکه نمایش می‌رود. یکی از امتیازات این فیلم صدای خسرو خسروشاهی است که به جای دلون صحبت می‌کند. خسروشاهی یکی از دوبلورهای باسابقه است که دلون بیشترین محبوبیت خود بین ایرانیان را مرهون صدای خوب اوست. این دوبلور با طراحی صدای ویژه برای این بازیگر فرانسوی باعث شد تا فاصله فرهنگی بین ایرانیان و این بازیگر فرانسوی از میان برداشته شود و او به چهره محبوب ایرانیان بخصوص در سال‌های قبل از انقلاب و دهه 60 تبدیل شود.

سه‌شنبه شب علاقه‌مندان به آلن دلون می‌توانند فیلم «بازگشت بورسالینو» را به تماشا بنشینند. ریکاردو کوچیولا در این فیلم نقش مقابل دلون را بازی می‌کند. چهارشنبه شب هم فیلم «آفتاب سرخ» روی آنتن شبکه نمایش می‌رود. چارلز برانسون در این فیلم که محصول 1971 است نقش مقابل دلون را بازی می‌کند. این فیلم داستان سفیر کبیر ژاپن است که برای اولین بار وارد آمریکا می‌شود، اما در قطار به علت برخورد با راهزنان شمشیر طلایی رئیس‌جمهور آمریکا را از دست می‌دهد و...

فیلم «سامورایی» ساخته پیر ملویل پنجشنبه شب از این شبکه روی آنتن می‌رود. سامورایی جزو فیلم‌های موج نوی سینمای فرانسه است. فیلم «ضارب» هم جمعه شب پخش می‌شود. فیلم هندی نمک حلال که امروز ساعت 17 از شبکه نمایش پخش خواهد شد، 1982 ساخته شده است. این فیلم یک کمدی، خانوادگی است که آمیتا باچان و ششی کاپور در آن نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

باچان در زمان بازی در این فیلم حدود 30 سال داشته و نقش مرد جوانی را بازی می‌کند که برای یافتن کار از روستا به شهر می‌آید...

فیلم «شعله» هم که در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارد، پنجشنبه ساعت 17 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود. بیشترین مخاطبان این فیلم افرادی هستند که فیلم شعله را اواخر دهه 50 در سینماها دیده‌اند و داستان و آواز‌های این فیلم برایشان نوستالژیک و خاطره‌انگیز است. این فیلم برای پخش از شبکه نمایش بازبینی فنی شده و کیفیت آن ارتقا یافته است.

شبکه نمایش مدتی است به صورت هفتگی آثار معروف بازیگران مطرح جهان را در ساعت 21 پخش می‌کند. این شبکه ساعت 17 روزهای یکشنبه و پنجشنبه را به نمایش فیلم‌های هندی اختصاص داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها