حذف سریع و آسان نشانه‌ها

لطفا کپی‌ رایت را رعایت فرمایید

در دنیای دیجیتال وقتی بخواهید روی فیلم، عکس یا هر فایل قابل مشاهده دیگر علامت، نشانه یا متنی را اضافه کنید با کمی تلاش و استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص به آن کار می‌توانید به مقصودتان برسید، اما وقتی بخواهید برعکس این عملیات را انجام دهید با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.
کد خبر: ۵۰۳۶۳۶

به‌عنوان مثال فرض کنید می‌خواهید یک متن یا لوگو را از روی یک عکس پاک کنید! نرم‌افزارهای قدرتمندی همچون فتوشاپ ابزارهایی را برای انجام این کار در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید بخش‌های موردنظر را از روی عکس‌هایتان حذف کرده و قسمت‌های زیر موضوع حذف شده را نیز به‌صورت خودکار بازسازی کنید؛ اما این نرم‌افزارها هنوز کامل نیست و کاربر ‌باید روی نتایج کار، اصلاحاتی را انجام دهد! حالا فرض کنید این کار توسط یک کاربر مبتدی انجام شود که قادر به اصلاح بخش‌های بازسازی شده تصویر نیست و در چنین شرایطی عملا انجام این عملیات با مشکل مواجه می‌شود.

توضیحات فوق مربوط به حذف موضوعات از روی یک تصویر بود، اما حتما فایل‌هایی ویدئویی را مشاهده کرده‌اید که در برخی از آنها لوگوهایی روی تصویر وجود دارد و گاهی اوقات نیز این لوگوها با یک مستطیل مشکی یا به روش‌های دیگر پوشانده می‌شود.

به‌نظر شما برای حذف این لوگوها هم راه حلی وجود دارد؟ یا در موارد مشابه آیا می‌توان زیرنویس‌هایی را که روی فیلم‌ها قرار گرفته حذف کرد و به‌جای آنها زیرنویس دیگری را قرار داد؟ این هفته قصد داریم نرم‌افزارهایی را به شما معرفی کنیم که امکانات مختلفی را برای حذف این نشان‌ها و موارد اضافه در اختیارتان قرار می‌دهد.

حذف لوگو از ویدئو‌ها

یکی از مجموعه نرم‌افزارهای Remove Logo از سری محصولات شرکت SoftOrbits، نرم‌افزار Remove Logo Now است که به شما این امکان را می‌دهد تا به حذف موارد دلخواه از روی فایل‌های ویدئویی بپردازید.

به‌ کمک این نرم‌افزار می‌توانید به‌صورت خودکار لوگوی فایل‌های ویدئویی را حذف کنید و حتی در کمتر از چند دقیقه تمام متون زیرنویس شده در فریم‌های مختلف یک فیلم را نیز به‌صورت کامل از روی آنها پاک کنید!

حذف لوگوهای ثابت: یکی از امکانات این نرم‌افزار تشخیص و حذف لوگوهایی است که به‌طور ثابت در همه فریم‌های تصویر قرار گرفته‌ است. حذف این لوگوها از جمله ساده‌ترین کارهایی است که این نرم‌افزار با نتایجی استثنایی آن را به انجام می‌دهد و پس از پایان عملیات حذف نیز هیچ ردپایی از لوگوی مربوطه را روی تصویر شما برجای نخواهد گذاشت.

تاریخ و زمان فیلمبرداری: یکی از موارد آزاردهنده روی فیلم‌های قدیمی، وجود دایره قرمز رنگ ضبط فیلم یا تاریخ و زمان ضبط روی فیلم است. این روزها وجود این علائم روی فیلم‌ها آزاردهنده به‌حساب می‌آید و بهترین روش برای حذف آنها کمک گرفتن از نرم‌افزار Remove Logo Now است. برای حذف این موارد نیز تنها کاری که ‌باید انجام دهید فراخوانی فیلم موردنظر و انتخاب محدوده نمایش تاریخ و زمان یا دایره قرمز رنگ ضبط فیلم است. پس از انجام این کار، نرم‌افزار به‌صورت خودکار عملیات حذف موارد موجود و بازسازی بخش زیرین موارد حذف شده را آغاز می‌کند.

حذف همزمان: گاهی اوقات ممکن است مجموعه فایل‌های ویدئویی مربوط به یک سریال تلویزیونی را در اختیار داشته باشید و بخواهید لوگوی ثابتی را از روی تمام آنها حذف کنید. در این شرایط نیز می‌توانید بسادگی تمام فایل‌های موردنظر را در برنامه، فراخوانی کرده و با یک‌بار انتخاب لوگوی مورد نظر، نسبت به حذف آن از روی همه فایل‌ها اقدام کنید.

ورودی‌های متفاوت با خروجی دلخواه: یکی دیگر از امکانات این نرم‌افزار نیاز نبودن به تبدیل فایل‌های ورودی به یک فرمت ویدئویی خاص است. نرم‌افزار فوق از فرمت‌های استانداردی همچون AVI, MOV, M1V, MP2, SVCD, FLV, MP4, M2V, DVD, SWF, 3GP, MKV, WMV بخوبی پشتیبانی می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا فایل نهایی را نیز در فرمت و مشخصات دلخواه خودتان روی هارد‌دیسک رایانه ذخیره کنید.

حذف لوگو از عکس‌ها

نرم‌افزار Photo Stamp Remover از دیگر نرم‌افزارهای این مجموعه به‌شمار می‌رود که امکان حذف موارد اضافه از روی عکس‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای استفاده از این نرم‌افزار برخلاف نرم‌افزارهای پیچیده گرافیک همچون فتوشاپ ، مهارت خاصی نیاز ندارید و کاربران مبتدی نیز می‌توانند با کمترین دانش به نتایج خوبی برسند.

به‌ کمک این نرم‌افزار می‌توانید براحتی با انتخاب محدوده موضوع مورد حذف، نسبت به حذف آن و بازسازی زمینه موجود اقدام کرده و مطمئن باشید که با فناوری‌های منحصر‌به‌فردی که این نرم‌افزار برای حذف موضوعات به‌کار‌ می‌برد، نه‌تنها نیازمند اصلاح بخش‌های بازسازی شده نخواهید بود، بلکه چنانچه تصویر اصلی را مشاهده نکرده باشید، قادر نخواهید بود محل موضوع حذف شده را پس ازعملیات حذف، تشخیص دهید!

حذف همزمان و استقلال کامل: این نرم‌افزار نیز همانند نرم‌افزار قبلی تمامی امکانات لازم برای حذف همزمان یک موضوع از چند فایل را در اختیار شما قرار می‌دهد و به‌ کمک آن می‌توانید بسرعت موضوعات موردنظرتان را از روی هزاران فایل به‌طور همزمان حذف کنید. همچنین این نرم‌افزار برای پشتیبانی از تصاویر شما نیازمند هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای نیست و به‌طور کاملا مستقل از تصاویر مختلف در قالب‌‌های گوناگونی همچون JPEG, GIF, PNG, BMP, TIFF و... پشتیبانی می‌کند.

حذف لوگو از فایل‌های PDF

نشان‌های آبکی، امضا، مهر، تصاویر و... از جمله مواردی است که روی بسیاری از فایل‌های PDF مشاهده می‌شود.

گاهی اوقات نیز استفاده از یک فایل PDF بدون وجود این نشانه‌ها و علامت‌ها مورد نیاز کاربران است و در این شرایط است که نرم‌افزار PDF Watermark Removal به‌ کمک شما می‌آید.

این نرم‌افزار نیز شما را قادر می‌سازد تا همه تصاویر اضافه موجود در فایل‌های PDF را براحتی حذف و از این فایل‌ها بدون وجود موارد مزاحم استفاده کنید.

به‌ کمک این نرم‌افزار نیازی نیست تا فایل‌های PDF را تک‌به‌تک مورد ویرایش قرار دهید و همچون دیگر نرم‌افزارهای معرفی شده می‌توانید چند فایل PDF را به‌صورت همزمان در برنامه فراخوانی سپس نسبت به حذف موارد دلخواه از روی آنها اقدام کنید.

یکی از کاربردهای این نرم‌افزار حذف تصاویر زمینه از فایل‌های PDF برای صرفه‌جویی در مصرف تونر چاپگر هنگام چاپ این‌گونه فایل‌هاست.

مجموعه نرم‌افزارهای فوق در نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز قابل اجرا است و می‌توانید هریک از آنها را به‌صورت جداگانه و مستقل دانلود کنید.

جهت دریافت هریک از این سه نرم‌افزار می‌توانید به یکی از لینک‌های زیر مراجعه کنید: (جام جم - ضمیمه کلیک)

Remove Logo Now:

http://download.softorbits.com/files/

RemoveLogoNow.exe

Photo Stamp Remover:

http://download.softorbits.com/files/

StampRemover.exe

PDF Logo Remover:

http://download.softorbits.com/files/

PDFLogoRemover.exe

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها