زوج سارقی که در اصفهان با اغفال کودکان خردسال وخانواده آنها اقدام به ربودن طلاهای آنان می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۰۰۱۳۴

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی بختیاری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در این باره گفت: روز گذشته در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت طلاهای دختر بچه آنها، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.وی افزود: والدین کودک گفتند که یک زن و مرد غریبه به بهانه بازی با فرزندانشان به آنها نزدیک شدند و پس از سرگرم کردن آنان و طرح رابطه دوستی، در یک لحظه از غفلت آنها استفاده کرده و طلای فرزند آنها را ربوده‌اند.

رئیس پلیس مرکز استان بیان کرد: ماموران پس از شنیدن اظهارات مالباخته و دریافت مشخصات سارقان وارد عمل شدند و قبل از خروج سارقان از پارک، زوج سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در تحقیقات، سارقان به نام‌های مسعود و فریبا ابتدا منکر جرم بودند، اما وقتی با شواهد و مدارک پلیسی روبه‌رو شدند، لب به اعتراف گشوده و به چند فقره سرقت طلاجات دختربچه‌ها به همین شیوه در سطح پارک‌های شهر اصفهان اعتراف کردند.

سرهنگ بختیاری با هشدار به خانواده‌ها گفت: والدین از آویختن زیورآلات گرانبها به فرزندان خود پرهیز کنند و به افرادناشناس اعتماد نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها