لطفا نام خود را در ایمیل ذکر کنید. به سوالات بی‌نام پاسخ داده نمی‌شود

پرسش و پاسخ

روح‌الله سرپرست ـ قزوین: علت این‌که زیرنویس فارسی در بعضی از فیلم‌های خارجی همزمان نیست، چیست؟
کد خبر: ۴۹۹۸۶۲

این موضوع به‌این دلیل است که زیرنویس‌ها بر اساس فایل‌های مختلفی از یک فیلم ساخته می‌شود، منظور از فایل این است که برای یک فیلم چند فایل با فرمت‌های مختلف وجود دارد و این‌که هر کدام دارای یکسری صحنه‌های اضافه هستند و این موضوع باعث می‌شود زیرنویس با فیلم همخوانی نداشته باشد، البته ممکن است در بعضی از فیلم‌ها بعضی از صحنه‌هایی از فیلم که در نسخه اصلی وجود داشته، اما در نسخه‌ای که شما دارید وجود نداشته باشد، برای حل این مشکل می‌توانید از نرم‌افزار Subtitle Tools استفاده کنید که برای دانلود کردن آن می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

http:‌/‌‌/‌www.dotnettips.info‌/‌search‌/‌label‌/‌SubtitleTools

بعد از دانلود و باز کردن فایل زیرنویس می‌توانید آنرا عقب جلو کنید تا بتوانید زمان زیرنویس را با نسخه فیلم خود هماهنگ کنید.

شایان- بروجرد ۱ - روی سیستم من ویندوز‌7 نصب‌شده است و اگر بخواهم ویندوز 8 را روی درایو دیگری نصب کنم آیا برنامه‌هایی که در ویندوز 7 نصب‌شده است پاک‌شده و نیاز به نصب دوباره دارد؟

۲ - آیا سیستم من برای نصب ویندوز8 مناسب است؟

اگر ویندوز ۷ خود را به ویندوز ۸ Upgrade ‌کنید، خیر برنامه‌های شما پاک نخواهد شد، اما برای این‌که بتوانید Upgrade کنید باید نسخه Release Preview را داشته‌باشید و از آنجا که نسخه نهایی ویندوز ۸ هنوز به بازار
نیامده، شما محدودیت زمانی برای استفاده از آن دارید، پس ترجیحا تا زمان ارائه نسخه نهایی ریسک ارتقا به ویندوز ۸ را نپذیرید.

در مورد سوال دوم، مطابق با ادعای ماکروسافت هر سیستم که ویندوز ۷ براحتی روی آن اجرا می‌شود ویندوز ۸ نیز براحتی روی آن اجرا خواهد شد، البته هنوز تا ارائه رسمی نمی‌توان نظر دقیقی در این مورد داد، اما تمامی نسخه‌هایی که از ویندوز ۸ ارائه شده‌اند بر روی دستگاه‌هایی که ویندوز ۷ روی آنها نصب است براحتی نصب‌شده و هیچ کندی در عملکرد آن به‌وجود نخواهد آمد.

مرتضی خردمند ـ ملایر: وقتی برای نصب ویندوز به صفحه بوت (صفحه حاصل از دکمه delete) می‌رسم درخواست رمز می‌کند و رمز را نیز فراموش کرده‌ام، آیا راهی برای بازیافت رمز هست؟

برای حل این مشکل باتری مادربرد را در بیاورید و دوباره آن را در جای خود قرار دهید.

محسن ـ اهواز: چگونه می‌شود موقع روشن شدن کامپیوتر به طور اتوماتیک کانکت شد؟ آیا برنامه‌ای هست که این کار را بکند؟ مدل مودم من tp-link است آیا به مدل مودم مربوط می‌شود؟

اگر مودم شما شبکه باشد، برای این کار دو راه پیش رو دارید، اول این‌که مودم خود را روی حالت PPOE قرار دهید و مودم شما همیشه به اینترنت وصل باشد و دیگر نیازی به وصل شدن و قطع شدن نخواهید داشت، اما حالت دیگر این است که مودم خود را روی حالت Bridge قرار دهید و یک کانکشن برای برقراری ارتباط ایجاد کنید و هر بار که خواستید از اینترنت استفاده کنید با کانکشن به اینترنت وصل شوید، یا این‌که مودم شما از طریق USB است و شما برای ارتباط نیاز به یک کانکشن دارید.

در دو حالت آخر یعنی حالت Bridge و مودم USB شما برای این‌که بتوانید به صورت اتوماتیک به اینترنت وصل شوید می‌توانید از دستور rasdial استفاده کنید و نام کانکشن اینترنت خود و همین‌طور نام کاربری و رمز عبور خود را به آن بدهید، به طور مثال یک کانکشن با نام Test‌دارید که نام کاربری آن click و رمز عبور آن jamejam است باید از دستور زیر استفاده کنید:

Rasdial test click jamejam

برای قطع کردن نیز می‌توانید از دستور زیر استفاده کنید

Rasdial ‌/‌DISCONNECTED

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید دستور ?/‌rasdial ‌ را در خط فرمان ویندوز وارد کنید، برای این‌که این کار همیشه زمانی که دستگاه را روشن می‌کنید رخ دهد نیاز دارید که یک batch فایل درست کنید و دستورات مربوط به وصل شدن را در آن کپی کنید و آن را در startup ویندوز قرار دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها