دستگیری سارق خودروهای مدل بالا

سارق حرفه‌ای خودرو که با شاه کلید خودرو سواری مدل بالا سرقت می‌کرد، حین اجرای طرح امنیت محله محور دستگیر شد.
کد خبر: ۴۹۶۹۹۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین بهمنیاری رئیس کلانتری 113 بازار در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در محدوده بازار تهران، در تشریح جزییات این خبر گفت:به دنبال وقوع سرقتهای متعدد خودرو و سرقت لوازم خودرو و اعلام شکایت از سوی مالکان چندین دستگاه خودرو سواری مدل بالا رسیدگی به موضوع به طور ویژه‌ای در دستور کار ماموران دایره پیشگیری کلانتری قرار گرفت و شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان سرقت‌های اخیر آغاز شد.

 سرهنگ بهمنیاری ادامه داد: پس از ارائه آموزش‌های لازم و تمهیدات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت خودرو و لوازم داخلی خودرو به شهروندان، مناطق جرم خیز و مکان‌هایی که احتمال می‌رفت سرقت در آنجا واقع شود، تحت نظر قرار گرفت.

 کلانتر 113 بازار اضافه کرد:این اقدامات ادامه داشت تا این‌که شب سی و یکم مردادماه ماموران دایره پیشگیری کلانتری هنگام گشتزنی در چهارراه سیروس، به یک دستگاه خودرو سواری پژو 206نقره‌ای رنگ که به صورت مشکوکی در حال تردد بود مظنون شده و بلافاصله نسبت به توقیف خودرو اقدام کردند.

ماموران پیس از این‌که خودرو را توقیف کردند از راننده جوان خودرو درخواست مدارک شناسایی کردند که در بازرسی از راننده خودرو وی فاقد مدارک شناسایی و اوراق مالکیت خودرو بود به همین منظور ماموران با هماهنگی مرکز پیام کلانتری مشخصات خودرو را استعلام کردند که بعد از استعلام مشخص شد خودرو چند ساعت پیش از حوالی میدان بهارستان به سرقت رفته است.

بهمنیاری با اشاره به سرقتی بودن خودرو تصریح کرد:ماموران از طریق مرکز پیام مشخصات مالک خودرو را دریافت و با همراه وی تماس گرفتند، دقایقی بعد وی ضمن معرفی خود به نام رحم خدا.ساعلام کرد:خودروام چند ساعت پیش از میدان بهارستان به سرقت رفته است و مدراک آن نیز چند روز قبل به سرقت رفته بود.

این مقام مسوول در پلیس پایتخت اظهار کرد:با مشخص شدن موضوع ماموران سارق حرفه‌ای را پس از دستگیری مورد بازرس بدنی قرار دادند که در خلال بازرسی چهار عدد شاه کلید از متهم کشف شد.

در ادامه ماموران به سرعت متهم را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل و تخت بازجویی‌های فنی قرار داند که در جریان بازجویی‌های پلیسیی مشخص شد متهم که الیاس. ح نام دارد از سارقان حرفه‌ای خودرو در مرکز پایتخت است که با استفاده از شاه کلید خودرو‌های مدل بالا را ظرف چند دقیقه به سرقت می‌برد.

کلانتر 113 بازار در پایان با اشاره به این‌که مالک خودوریی که متهم آن را سرقت کرده است با تنظیم شکایتی خواهان پیگیری پرونده است خاطرنشان کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی و بررسی تخصصی تر به کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارجاع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها