فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کاهش 21 درصدی سرقت مسلحانه در کشور طی چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۴۹۰۲۰۲

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی کشور به سؤالات اعضای این کمیسیون پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه سال جاری اغلب جرائم کاهش داشته است، تصریح کرد: سال قبل هم نسبت به ماقبل آن از کاهش چشمگیری جرائم در کشور برخوردار بودیم.

سردار اسماعیل احمدی مقدم از کاهش 21 درصدی سرقت مسلحانه در کشور طی چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و اظهارداشت: در این مدت سرقت به عنف دو درصد کاهش داشته است.

 به گفته فرمانده ناجا، طی چهار ماهه امسال، سرقت تحت پوشش ماموران انتظامی42 درصد، سرقت طلافروشی 32 درصد، سرقت بانک و پست بانک از 21 فقره به 12 فقره، سرقت مغازه 11 درصد و قتل 12 درصد در کشور کاهش یافته است.

سردار احمدی مقدم همچنین از افزایش 11 درصدی کشفیات مواد مخدر طی چهار ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 90 خبر داد و افزود:در این مدت تلفات ناشی از تصادفات شش درصد کاهش داشته است.

در ادامه این جلسه، امیر احمد گراوند جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گزارشی از روند انسداد و کنترل مرزها  و سردار احمد روزبهانی رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا گزارشی از وضعیت امنیت اخلاقی در کشور ارائه دادند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه، سؤالاتی را از سردار احمدی مقدم در حوزه ماموریت پلیس پرسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها