رئیس سابق فراکسیون گردشگری مجلس درباره مصوبه ممنوعیت تبلیغات محیطی سفرهای خارجی گفت: باید در فضایی که پیش از این تبلیغ سفرهای خارجی انجام می‌شد گردشگری داخلی تبلیغ شود نه اینکه فضا به سایر کالاها اختصاص یابد.
کد خبر: ۴۹۰۱۱۴

"اسدالله عباسی" در خصوص مصوبه شورای فرهنگ عمومی برای ممنوعیت تبلیغات محیطی سفرهای خارجی گفت: تفاوتی بین تبلیغات کالاهای خارجی وجود ندارد سفرهای خارجی هم مثل تبلیغ کالاهای خارجی است، وقتی روی در و دیوار شهر جاذبه‌های سایر کشورها تبلیغ می‌شود به نوعی برای وضعیت گردشگری داخل کشور ایجاد مخاطره می‌کند.

وی ادامه داد: باید با مدیریتی که صورت می‌پذیرد جاذبه‌های گردشگری کشور خودمان در سطح شهر تبلیغ شود نه اینکه تبلیغ سفرهای خارجی جمع شود و به جای آن کالای دیگری را تبلیغ کنند.

رئیس سابق فراکسیون گردشگری مجلس گفت: متأسفانه خروج گردشگر از ایران طی سالهای اخیر زیاد شده در حالی که داخل کشور جاذبه‌هایی داریم که اصلا مردم از آنها خبری ندارند و با سفرهای خارجی خود فقط حجم زیادی از ارز را از کشور خارج می‌کنند.

عباسی اظهار داشت: قرار است شبکه تلویزیونی توریسم راه‌اندازی شود که امیدواریم حداقل با راه‌اندازی این شبکه، مردم پیش از آنکه راهی سفر به سایر کشورها شوند از جاذبه‌های داخل کشور مطلع شده و از آنها بازدید کنند.

وی افزود: با حذف تبلیغات محیطی سفرهای خارجی از اماکن عمومی جایگاه آنها باید به تبلیغ گردشگری داخلی اختصاص داده شود.

عباسی تصریح کرد: در شرایط فعلی تحریم‌ها علیه کشورمان باید با برنامه‌ریزی، مانع خروج بی رویه ارز از کشور شویم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها