رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق تهران از دستگیری فردی که با آتش زدن وسرقت اموال باارزش منزل مسکونی پدر زن خود ، قصد انتقامجویی از خانواده همسرش را داشت ، خبرداد.
کد خبر: ۴۸۹۳۳۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق تهران در بیان جزئیات این خبر گفت : بدنبال وقوع یک فقره آتش سوزی منزل و بسرقت رفتن اموالی به ارزش 60 میلیون ریال در شهرستان ورامین، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی ویژه شرق تهران قرار گرفت.

وی افزود: پس از اعلام حادثه تیمی مجرب از کاراگاهان به محل وقوع سرقت و آتش سوزی اعزام شدند که باکشف آثار به جا مانده و نظریه کارشناسان سازمان آتش نشانی مشخص شد، حریق عمدی بوده است.

سرهنگ کمانکش ادامه داد: مأموران ضمن بررسی علمی بر روی آثار بجا مانده وتحقیق از شاکی ، سرانجام توانستند داماد خانواده را به عنوان متهم اصلی پرونده شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که ابتدا خود را از هر گونه بزهی مبرا می دانست با پی بردن به این موضوع که پلیس به سرنخ های تازه ای مبنی برحضور وی در شب حادثه دست یافته به سرقت و آتش زدن منزل مسکونی پدر خانم خود به انگیزه انتقامجویی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق تهران خاطر نشان کرد: پس از اعتراف متهم تیمی از کارآگاهِان اداره عملیات پلیس آگاهی در بازرسی از محل سکونت متهم اموال مسروقه را کشف و نامبرده بهمراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها