مردی که با جعل مدارک ملکی دو برادر از دو بانک خصوصی میلیاردها تومان وام گرفته بود، تحت‌ تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۴۸۸۸۹۳

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه 12 دادسرای ناحیه 2 تهران علیه یک مرد جاعل و کلاهبردار شکایت کرد.

شاکی گفت: من و برادرم قصد دریافت وام از یکی از بانک‌های تهران را داشتیم که کارمند بانک پس از بررسی سند مالکیت ما بیان کرد شما از دو بانک خصوصی وام میلیاردی دریافت کرده و اقساط آنها را نیز به‌طور مرتب پرداخت نکرده‌اید.

وی اضافه کرد: در ادامه با مراجعه به دو بانکی که با سندمان وام گرفته شده بود و مشاهده مدارک ارائه شده از سوی گیرنده وام، متوجه شدیم فردی با هویت من و برادرم و جعل سند ملک ما، از بانکی هفت میلیارد تومان و از بانک دیگری بیش از چهار میلیارد تومان وام گرفته است.

در پی این شکایت، پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و جستجو برای دستگیری شیاد کلاهبردار آغاز شد.

مرد شیاد، کارخانه‌دار را هم فریب داد

ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند مرد شیاد حتی یک مرد کارخانه‌دار را نیز فریب داده و با گرفتن مبلغی از او، بخشی از وام چهار میلیارد تومانی را به وی واگذار کرده است.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این‌که ماموران اطلاع یافتند متهمی که پلیس در تعقیب اوست، انتقال اسناد جعلی به نام خود را برای دریافت وام‌های میلیاردی در یکی از دفترخانه‌های تهران انجام داده است.

با شناسایی صاحب این دفترخانه، وی با دستور قضایی به اداره آگاهی احضار و بازجویی شد.

این مرد درباره نحوه آشنایی‌اش با جاعل فراری گفت: متهم فراری از مشتریانم بود که با جلب اعتمادم باعث شد با ارائه کپی مدارک وکالت ملکی که مشخص نبود جعلی است، آن را به نامش به ثبت برسانم، سپس مدارک را برای دریافت وام به بانک برد. همانجا متوجه شدم از دو بانک دیگر نیز وام گرفته است.

وی اضافه کرد: باتوجه به ظاهر آراسته و خودرو‌های گرانقیمت مرد مشتری، گمان نمی‌بردم او یک جاعل و کلاهبردار بوده و سند ملک متعلق به افراد دیگری باشد.

با اطلاعات به دست آمده، جاعل شیک‌پوش تحت تعقیب قرار گرفت. جستجو برای یافتن او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها