تاتی ـ گلستان: مدتی پیش بازی ساکر2012 خریدم. در راهنمای نصب گفته بود قبل از نصب و اجرا باید آنتی‌ویروسم را که نود 32 هست غیرفعال کنم. من هم این کار را انجام دادم و بازی را نصب کردم و چندروزی بدون مشکل بازی را انجام دادم.
کد خبر: ۴۷۷۴۴۸

 اما یک روز که مشغول بازی بودم در حین بازی مکث زدم و 15 دقیقه بعد آمدم؛ اما دیدم که بازی هنگ کرده است.در نتیجه سیستم را ریست کردم اما متاسفانه دیدم وقتی سیستم به دسکتاپ وارد می‌شود صفحات رنگش پریده و تصویر بزرگنمایی شده و در کل سیستم خراب شده و دسکتاپ را خط خطی نشان می‌دهد. وقتی کیس را برای تعمیر بردم به من گفتند کارت گرافیک سیستم خراب شده است. من هم کارتی نو تهیه کردم. سوالم اینجاست که چرا کارت گرافیکم بدون دلیل خراب شده؟ آیا مشکل از غیرفعال کردن آنتی‌ویروس بوده است یا از نصب بازی؟ در ضمن کارت گرافیک من یک گیگ و رم سیستم من هم 2 گیگ است.

چطور می‌توانم ایمیل‌هایی را که از سایت‌های تبلیغاتی دریافت می‌کنم، غیر فعال کنم ؟

ابتدا شما باید کارت گرافیک‌تان را بررسی می‌کردید و مطمئن می‌شدید که از لحاظ نرم‌افزاری مشکلی ندارد سپس اقدام می‌کردید.با این حال اگر الان مشکلی با تصویر ندارید، همان بازی یا بازی‌های دیگر را آزمایش کنید ببینید باز این مشکل پیش می‌آید یا خیر. در صورت بروز مشکل ابتدا خودتان ویندوز سیستم را عوض کنید و مطمئن شوید که از لحاظ نرم‌افزاری مشکلی ندارد و در آخر اگر مشکل کماکان باقی بود، آن را به شرکتی که گارانتی کرده تحویل بدهید. البته بازی‌های کرک شده مشکلات زیادی دارند؛ اما این مشکل شما قدری مشکوک به نظر می‌رسد.

در حال حاضر gmail ایمیل‌هایی را به صورت پیشفرض spam‌ گزارش می‌کند. این که چه ایمیل‌هایی spam‌ می‌شوند بر اساس گزارشی است که کاربران می‌دهند و بعضی از آنها را خودش به عنوان spam تشخیص می‌دهد. شما هم می‌توانید بعضی از سایت‌ها را برای خودتان spam گزارش کنید تا از ورود ایمیل‌های آن جلوگیری به عمل آید. در حال حاضر سیستم ایمیل یاهو نیز مشابه این gmail عمل می‌کند.

حامد زمانی ـ زنجان: 1 ـ آنتی‌ویروسی خوب و رایگان معرفی کنید که مانند کسپر هنگام ورود به اینترنت مشکل license نداشته باشد.

2 ـ برای پسورد گذاشتن روی فلش مموری از چه نرم‌افزاری می‌توانم استفاده کنم؟

3 ـ لطفا سایتی برای دانلود آموزش نرم‌افزارهای after effect.illustrator.indesign به صورت pdf معرفی کنید.

در مورد سوال اول شما؛ درباره آنتی‌ویروس در شماره‌های پیشین بحث‌های فراوانی شده است. لطفا آنها را مطالعه کنید، اما به عنوان یک کاربر رایانه شما می‌توانید از آنتی‌ویروس مایکروسافت یعنی Microsoft Security Essential استفاده کنید. این آنتی‌ویروس رایگان بوده و دیگر مشکل License ندارد. البته برای نصب آن باید مطمئن شوید که کرک ویندوز شما بدرستی نصب شده است.

در مورد سوال دوم؛ شما می‌توانید از نرم‌افزارهایی که در زیر معرفی شده است، استفاده کنید.

USB Secure که برای دانلود آن می‌توانید به نشانی زیر بروید:

http://www.newsoftwares.net/usb-secure/

StorageCrypt که برای دانلود آن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.magic2003.net/

خواندن مقاله زیر هم خالی از لطف نیست:

http://www.timeatlas.com/useful_utilities/free/how_to_password_protect_your_usb_drive

در مورد سوال سوم ؛ شما می‌توانید از کتاب‌های الکترونیک استفاده کنید. برای دانلود این کتاب‌ها که اکثرا به فرمت PDF هستند، می‌توانید از سایت‌های زیر استفاده کنید:

http://flazx.com

http://wowebook.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها