هانیبال لکتر، مخوف‌ترین شخصیت سینمایی تاریخ سینما در ایستگاه تلویزیون توقف می‌کند تا تماشاگران این رسانه کوچک را به ترس و وحشت بیندازد. مجموعه تلویزیونی هانیبال که پیش‌تولید آن آغاز شده است، توسط دیوید اسلید، کارگردان سرشناس سینمای انگلستان کارگردانی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۲۹۲

او براساس شخصیت‌هایی که برایان فورد خلق کرده، قصه‌ هانیبال لکتر و ماجراجویی‌های او را به تصویر می‌کشد. در این مجموعه درام و دلهره‌آور هیواندی در نقش ویل گراهام مامور ویژه اداره پلیس ظاهر می‌شود که باید پرونده‌های جنایی مربوط به دکتر هانیبال را تحقیق و پیگیری کند، اما هنوز بازیگر نقش هانیبال انتخاب نشده است. مجموعه «هانیبال» مکاشفه‌ای بر روابط دکتر هانیبال با بیماران خود، در سال‌های نخستین فعالیت‌های پزشکی این دکتر آدمخوار است. کلید فیلمبرداری «هانیبال» تا 2 ماه دیگر زده می‌شود و قرار است برای پخش در اواخر سال‌جاری میلادی یا اوایل سال جدید آماده شود.

هانیبال که از سوی منتقدان سینمایی به عنوان شرورترین و منفی‌ترین شخصیت سینمایی معرفی شده، دستمایه «تامس هریس» برای نگارش کتاب پرخواننده‌ای شد که جاناتان دمی سال 2001 فیلم معروف خود «سکوت بره‌ها» را بر اساس آن ساخت. آنتونی هاپکینز نقش هانیبال را در این فیلم بازی کرد و برای آن اسکار بهترین بازیگر مرد سال را گرفت. این فیلم از سوی منتقدان تحسین شد و چند جایزه اسکار دیگر هم دریافت کرد. هاپکینز در سال‌های 2001 و 2003 در فیلم‌های «هانیبال» و «اژدهای سرخ» این نقش را تکرار کرد. رسانه تلویزیون در طول 4 دهه گذشته فیلم‌ها و برنامه‌های داستانی و مستند زیادی درباره هانیبال‌لکتر تهیه و تولید کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها