نمایش خانگی

ایستگاه آخر

کارگردانی این فیلم 3 اپیزوده را که سال ۹۰ ساخته شده است، شاپور قریب، عباس رافعی و هادی مقدم‌دوست به عهده داشته‌اند. ستاره اسکندری، احمد مهرانفر، مهدی فقیه، رامین راستاد، میثم یوسفی، جمال خلیلی، پرویز عاشورنیا، سیاوش قاسمی، هوشنگ آخوندپور، محمود خداکریم، ابراهیم جهانیان، شروین مولایی، سانیا سالاری، مهدی راشدی، علیرضا بامداد، عبدالرضا حمیدی و افسانه بایگان در این فیلم بازی کرده‌اند.
کد خبر: ۴۷۱۸۷۴

در «ایستگاه آخر» نوشته عباس رافعی؛ زنی مراسم کفن و دفن شوهرش را مهیا می‌کند که هنوز نمرده است. در «ملاقات» نوشته محمود خدا کریم غسال و گورکنی تلاش می‌کنند با یکی از مسوولان ملاقات کنند. ملاقات میسر نمی‌شود تا این که خود مسوول به ملاقات آنها می‌آید و «چسب زخم» نوشته هادی مقدم دوست، حکایت دختر و پسر علاقه‌مند به هم است که بهشت زهرا را به عنوان محل ملاقات انتخاب می‌کنند... .

دلقک‌ها

«دلقک‌ها» به کارگردانی عباس مرادیان و نویسندگی مهدی غلام‌حیدری سال 1390 تولید شده است. حامد کمیلی، شهرام قائدی، بهنوش بختیاری، امیر نوری، رابعه اسکویی، مهران رجبی، کاظم افرندنیا، احمد پورمخبر، کیانوش گرامی و امیر ابراهیمی در این فیلم بازی کرده‌اند. داستان فیلم درباره 2 جوان جنوب شهری به نام‌های کریم و اتابک است که درگیر ماجرایی می‌شوند و...

باغ قرمز

«باغ قرمز» سال 1388 به کارگردانی امیر سماواتی و نویسندگی پریچهر سهیلی تولید شده است. فرامرز قریبیان، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی و امین​تارخ در این فیلم بازی کرده‌اند. این فیلم از روابط انسانی میان داوود و مهناز در جنوبی‌ترین نقطه شهر و دکتر و همسرش در شمالی‌ترین نقطه شهر، جبر و اختیار در این روابط و حوادثی که به وقوع می‌پیوندد، می‌گوید.


ندارها

«ندارها» به کارگردانی محمدرضا عرب و نویسندگی علیرضا طالب‌زاده سال 1389 تولید شده است. پژمان بازغى، هانیه توسلى، محسن تنابنده، مریم بوبانی، آرشاک غوکاسیان و کیانوش گرامی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. خانواده‌ای فقیر، رابین‌هود‌وار سعی می‌کنند با دزدی از ثروتمندان و کمک به فقرا مشکلات هم‌طبقه‌های خود را حل کنند که...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها