در روز معلم انجام می شود:

تجدید میثاق فرهنگیان با امام راحل

مسئول بسیج فرهنگیان از تجدید میثاق فرهنگیان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در روز معلم (12 اردیبهشت) خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۶۵۳

شعبانعلی رمضانیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز نخست هفته بسیج فرهنگیان(12 اردیبهشت) با نام معلم بسیجی، تجدید بیعت و تعمیق معرفت نامگذاری شده است، گفت:در این روز فرهنگیان در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر می شوند.

وی افزود:دیدار بسیجیان فرهنگی با ائمه جمعه در سراسر کشور و برگزاری مراسم گرامیداشت شهید مطهری در محل شهادت این شهید با همکاری سپاه محمد رسول الله(ص)تهران بزرگ از دیگر برنامه های این روز است.

رمضانیان با اشاره به اینکه روز دوم هفته بسیج فرهنگیان با نام معلم بسیجی ولایتمداری و بصیرت نامگذاری شده است، گفت:برگزاری گردهمایی حلقه های صالحین از جمله برنامه های این روز است.

وی افزود:برگزاری نشست شورای مشورتی کانون های بسیج فرهنگیان نیز از دیگر برنامه های این روز است.

رمضانیان با بیان اینکه معلم بسیجی ایثارگری و مجاهدت نام سومین روز از هفته بسیج فرهنگیان است، گفت:حضور در گلزار شهدای فرهنگی و نثار گل به مزار بسیجیان شهید همچنین برگزاری نشست نخبگان بسیج فرهنگیان با فرمانداران و استانداران در شهرها و استان های کشور و دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی از جمله برنامه های این روز است.

وی با بیان اینکه چهارمین روز از هفته بسیج فرهنگیان با نام معلم بسیجی وحدت و انتظار  نامگذاری شده است، افزود:شرکت منسجم بسیجیان فرهنگی در نماز جمعه سراسر کشور همچنین مراسم کوهپیمایی طرح جماران در تمام شهرهای کشور از برنامه این روز خواهد بود.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها