توسط هنگ مرزی

هلاکت هفت شرور قاچاقچی

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشته شدن هفت نفر شرور قاچاقچی مسلح و دستگیری پنج نفر از آنان در یک حمله غافلگیرانه توسط ماموران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۳۸۶

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ پاسدار "حسین ذوالفقاری" افزود:ماموران مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان طی اطلاع از ورود یک کاروان اشرار همراه محموله مواد مخدر ، بلافاصله کلیه مبادی ورودی مرزها را تحت کنترل مضاعف خود قرار دادند.

" پس از زیر نظر گرفتن ارتفاعات و مبادی مرزی منطقه ، ماموران متوجه ورود یک کاروان از اشرار قاچاقچی شدند که در یک اقدام غافلگیر کننده آنها را در محاصره خود قرار داده که در نهایت اشرار به سمت ماموران آتش گشوده و مرزداران نیز با آتش پرحجم خود پاسخ آنان را داده و قاچاقچیان را زمین گیر کردند. "

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به نتایج اقدام قاطع ماموران مرزبانی در مقابله با اشرار قاچاقچی خاطر نشان کرد:در این درگیری 7 نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیده و 5 نفر از آنان نیز به اسارت مرزبانان در آمدندکه از این کاروان اشرار 95 کیلو گرم مرفین و 135 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

سردار ذوالفقاری با اشاره به کشفیات مهمات جنگی از این باند تصریح کرد:هفت گلوله آرپی چی به همراه دو قبضه اسلحه کلاش و 48 تیر جنگی و همچنین یک دوربین دید در شب و تعدادی تلفن همراه کشف و ضبط گردید.

وی در پایان یادآور شد ، ماموران مرزبانی با توجه به رسالت عظیم خود در حفظ و مراقبت از مرزهای کشور با ایثار از جان خود همواره در سخت ترین شرایط جغرافیایی از کیان این مرز و بوم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود و با قاطعیت تمام در برابر اشرار و قاچاقچیان مسلح خواهند ایستاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها