تیراندازی مرد مسلحی در آمریکا با 3 کشته و 2 زخمی، مردم را وحشتزده کرد.به گزارش رویترز، بر اثر تیراندازی‌های یک مرد مسلح در شهر «تولسا» واقع در ایالت اوکلاهمای آمریکا که اکثر جمعیت آن سیاه‌پوست است، 3 نفر کشته و 2 نفر دیگر زخمی شدند. حال زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.
کد خبر: ۴۶۵۹۶۳

خبر اقدام این مرد مسلح موجب وحشت مردم این شهر کوچک آمریکا شده است، بویژه که پلیس نتوانسته هنوز وی را بازداشت کند. براساس گزارش‌ها، این مرد مسلح که علت اقدامش هنوز معلوم نیست همچنان فراری است و به نظر می‌رسد در جستجوی قربانیان دیگری است.

پلیس شهر «تولسا» با درخواست کمک از ساکنان شهر برای به دام انداختن این مرد مسلح، به مردم توصیه کرد هوشیار باشند و در صورت مشاهده فرد مظنون، بلافاصله پلیس را مطلع کنند. پلیس در حال حاضر در انتظار نتایج آزمایش‌های پزشکی قانونی است تا شاید سرنخی برای بازداشت این قاتل بی‌رحم به دست آورد.تمام 5 قربانی این مرد مسلح هنگام قدم زدن در خیابان هدف قرارگرفته‌اند، بنابراین پلیس از مردم خواسته است فقط در صورت ضرورت از منازل خود خارج شوند.از آنجا که قربانیان، همگی سیاه‌پوست هستند، رهبران جامعه سیاه‌پوستان با تشکیل جلسه درحال بررسی این حادثه و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تلفات بیشتر هستند.بر اساس آخرین گزارش‌ها از شهر «تولسا»، پلیس در جستجوی یک مرد سفیدپوست است که در محل‌های تیراندازی دیده شده است. / جام‌جم‌آنلاین

مرد چینی پس از قتل همسرش او را خورد

پیرمرد چینی پس از قتل همسرش، تکه‌هایی از بدن او را خورد.

بنابر اعلام پلیس ایالت ماساچوست آمریکا، این مرد 79 ساله که بتازگی به این کشور مهاجرت کرده است، این اتهام را رد می‌کند.

پلیس محلی ایالت ماساچوست پنجشنبه هفته گذشته این فرد را در حالی که دست‌ها، دهان و صورتش خونین بود در اتاقش پیدا کرد. پلیس، جسد همسر 73 ساله این مرد را نیز در یکی دیگر از اتاق خواب‌ها در حالی که دستانش بشدت مجروح و غرق در خون بود، یافت. ماموران پس از ورود به خانه، این مرد را که وضعیت ظاهری مناسبی نداشت و تکه‌هایی از گوشت بدن همسرش نیز در کنار او افتاده بود، پیدا کردند. به گزارش روزنامه دیلی میل، این مرد پس از دستگیری تحت بررسی‌‌های روانپزشکی قرار گرفت. همچنین وکیل این مرد معتقد است او از آلزایمر رنج می‌برد./ ایسنا

پزشک آلمانی از بیمارها عکس غیراخلاقی می‌گرفت

دادستانی آلمان درباره یک پزشک متخصص بیماری‌های زنان که مخفیانه عکس‌های غیراخلاقی از بیماران خود گرفته بود، تحقیق می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دستیاران پزشکی این متخصص بیماری‌های زنان که در نزدیکی فرانکفورت زندگی می‌کند، ماموران پلیس را از سوءظن خود نسبت به اقدامات این پزشک مطلع کردند.

دادستانی آلمان تایید کرد ماموران پلیس در سپتامبر 2011 در بازرسی از منزل این پزشک در شیفرشتاد در نزدیکی فرانکفورت کلکسیونی شامل 35 هزار عکس و چند فیلم ویدئویی از بدن‌های برهنه بیمارانش را کشف کرده بودند.

در پی این حادثه پزشک خاطی از کار معلق شد. دادستانی که پرونده را دنبال می‌کند همچنان به بازجویی از این پزشک ادامه می‌دهد تا مقدمات محاکمه وی فراهم شود.

دادستانی مسوول پرونده تاکید کرد: تاکنون حدود 85 درصد زنانی که از آنها مخفیانه عکس گرفته شده بود، از پزشک سابق خود شکایت کرده‌اند. با این حال هنوز هیچ مدرکی در اختیار دادستانی نیست که ثابت کند این پزشک عکس‌ها را در اختیار اشخاص ثالث قرار داده است.

این پزشک خلافکار شکایتی را به دادگاه ارائه کرده تا بتواند پروانه کار خود را که توسط مقامات بهداشتی و اجتماعی لغو شده دوباره به دست آورد و قرار است 19 آوریل در دادگاه به شکایت او رسیدگی شود.

به گفته وکیل این پزشک که نامش فاش نشده، وی حاضر است کاری را در یک آزمایشگاه پزشکی بدون تماس با بیماران بپذیرد. / جام‌جم‌آنلاین

پدر آمریکایی فرزندش را به خاطر گریه‌های بی وقفه کشت

پدر آمریکایی که از گریه‌های مداوم فرزندش خسته شده بود، او را کشت.

بنابراعلام پلیس ایالت فلوریدا، این مرد اعتراف کرد که پسر نوزادش را به دلیل گریه‌های بی‌وقفه‌اش به قتل رسانده است.

به گفته پلیس، این مرد 20 ساله پنجشنبه هفته گذشته در زمان بازی‌ رایانه‌ای که از شدت گریه‌های پسرش خسته شده بود و توانایی آرام‌کردن او را نداشت دست به این کار زد.

مادر این نوزاد ـ 3 هفته‌ای ـ گفت: برای درست کردن شیر پسرم به آشپزخانه رفته بودم و وقتی بازگشتم با جسد او روبه‌رو شدم. به گفته پزشکان، این نوزاد بر اثر واردشدن ضربه به سرش فوت کرده است.

به گزارش روزنامه دیلی‌میل، پلیس متهم را به اتهام کودک‌آزاری و قتل روانه زندان کرد./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها