شبکه تلویزیونی «شما» در نوروز 1391 برای فراهم کردن اوقاتی شاد و با نشاط برای مخاطبان خود، 14 فیلم تلویزیونی طنز را از 29 اسفند تا 13 فروردین پخش می‌کند.
کد خبر: ۴۶۳۵۷۳

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز ساعت 13 و 30 دقیقه به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

«توریست» -29 اسفند

فیلم تلویزیونی «توریست» به نویسندگی و کارگردانی احسان عبدی‌پور در صداوسیمای کرمان تهیه و تولید شده است که دوشنبه 29 اسفند پخش خواهد شد.

این فیلم در بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان سه پروانه زرین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر کودک و همچنین دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر کودک و نوجوان را از آن خود کرده است.

این فیلم روایتگر داستان مجتبی و پسر بچه 10 ساله‌ای است که در خانه‌ای توریستی که میزبان گردشگران خارجی است در یکی از روستاهای اطراف کرمان با پدر، مادر و خواهرش زندگی می‌کند.

سین هشتم - اول فروردین

فیلم تلویزیونی سین هشتم به کارگردانی سیداشرف طباطبایی و تهیه‌کنندگی محمدجواد مرادی به همت صداوسیمای مرکز فارس تهیه و تولید شده که اول فروردین از شبکه شما روی آنتن خواهد رفت.مجید آقا که خود را شیرازی اصیل می‌داند، قصد دارد به محض اعلام سال تحویل سفر سیاحتی خود را به سمت تهران آغاز کند.

خاطرات روزانه من - 2 فروردین

تله‌فیلم «خاطرات روزانه من » به کارگردانی هاشم علیایی مقدم و تهیه‌کنندگی روح‌الله امیری در صداوسیمای مرکز همدان تولید شده که دوم فروردین از شبکه شما پخش خواهد شد.این تله‌فیلم داستان نوعروسی است به نام مریم. او در روزهای ابتدایی ازدواجش، حین کار در خانه با جعبه‌ای مواجه می‌شود که درون آن دفترچه خاطرات سیاوش شوهرش را می‌یابد. با مطالعه این دفترچه متوجه می‌شود که شوهرش در دوران مجردی خطاهایی را مرتکب شده است.

دم بافته - 3 فروردین

تله‌فیلم «دم بافته» به کارگردانی محمد نامور و تهیه‌کنندگی احمد فتحی به سفارش صداوسیمای مرکز گلستان تهیه و تولید شده که سوم فروردین از شبکه شما پخش می‌شود. ‏دم بافته حکایت بریده شدن دم گاو یک روستایی مظلوم توسط برادر یک روستایی توانگر است. توانگر با انواع ترفندها می‌کوشد ‏برادرش را از اجرای حکمی که قانون مشخص کرده حفظ کند.

روز از نو، روزی از نو -4 فروردین

تله‌فیلم روز از نو روزی از نو به تهیه‌کنندگی محمدجواد مرادی و سیداشرف طباطبایی و کارگردانی محمدجواد مرادی به سفارش صداوسیمای مرکز فارس تهیه و تولید شده که چهارم فروردین از شبکه شما پخش خواهد شد.

سیروس شخصیت اول داستان با دزدیدن کیفی دستگیر می‌شود و مراد شریک این سرقت فرار می‌کند. سیروس به زندان می‌افتد و در زندان با فردی به نام شاکر آشنا می‌شود. شاکر در سلول از او می‌خواهد که بعد از آزادی، نقشه دزدی از خانه مردی ثروتمند به نام خلیل که در باغی ویلایی تنها زندگی می‌کند را عملی کند.

عروسی خانه - 5 فروردین

فیلم تلویزیونی عروسی خانه به کارگردانی محسن توکلی و تهیه‌کنندگی رسول توکلی به سفارش صداوسیمای استان مرکزی تهیه و تولید شده که پنجم فروردین از شبکه شما پخش خواهد شد.محمود در آستانه برگزاری مراسم عروسی تنها پسرش محمد سر از پا نمی‌شناسد. همه چیز مهیای برگزاری عروسی به یادماندنی است که خبر فوت حاج صحبت ولوله‌ای در روستا به پا می‌کند و... .

بن‌بست هوشنگ - 6 فروردین

فیلم تلویزیونی «بن‌بست هوشنگ» به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه‌کنندگی شهرام الماسی در صداوسیمای همدان تهیه و تولید شده که ششم فروردین می‌توانید آن را از شبکه شما تماشا کنید. داستان این فیلم مربوط به دو رفیق قدیمی است که به جرم دزدی در زندان بوده و تازه آزاد شده‌اند. آنان تصمیم به دزدی مجدد می‌گیرند، اما این بار خودشان دزدیده می‌شوند و این سرآغاز قصه‌ای اجتماعی با مایه‌های طنز می‌شود.

به دام افتاده - 7 فروردین

فیلم تلویزیونی «به دام افتاده» به کارگردانی کامبیز کاشفی و تهیه‌کنندگی سعید مرادی در صداوسیمای مرکز گلستان تهیه و تولید شده که هفتم فروردین پخش خواهد شد.داستان فیلم از مضمون اجتماعی و طنز برخوردار است. این فیلم تلویزیونی مردی به نام برات را روایت می‌کند که کلید ساز ماهری است. او به پیشنهاد فردی کلاهبردار رمز گاوصندوقی را باز می‌کند غافل از این‌که دوربین‌های مداربسته تصویرش را ضبط می‌کنند و او راهی زندان می‌شود.

خانه خوشبخت - 8 فروردین

فیلم تلویزیونی «خانه خوشبخت» به کارگردانی امیر قاسم رازی و تهیه‌کنندگی سیدمجتبی حسینی به سفارش صداوسیمای مرکز کرمانشاه ساخته شده که هشتم فروردین روی آنتن می‌رود. این تله‌فیلم رویکردی طنز دارد. بهروز خوشبخت مهندس ناظر شهرداری است که مانع ساخت و ساز غیرقانونی می‌شود به همین دلیل عده‌ای از پیمانکاران که با نظر مهندس جلوی ساخت و ساز غیراصولی آنان گرفته شده است اقدام به ربودن وی می‌کنند از طرف دیگر پدر مهندس خوشبخت مصمم به تخریب خانه سنتی خود و نوسازی آن است که با مخالفت پسرش روبه‌رو می‌شود.

یک تیر و دو نشان- 9 فروردین

فیلم تلویزیونی «یک تیر و دو نشان» به کارگردانی اسماعیل میهن دوست و تهیه‌کنندگی محرمعلی کلیج در صدا وسیمای مرکز آبادان ساخته شده که نهم فروردین روی آنتن خواهد رفت.داستان این فیلم روایت زندگی فردی به نام محمود ترابی اهل آبادان و مهندس نفت است که به خاطر تخصص و کارش مدام بین تهران و آبادان در سفر است. او که مردی خانواده دوست است اگرچه علاقه و رابطه خوبی با بچه‌هایش دارد اما مدتی است از خانواده‌اش دور شده و برای جبران این کوتاهی تصمیم می‌گیرد حالا که تعطیلاتی پیش رو است مرخصی بگیرد تا خانوادگی به مسافرت بروند.

ملک پدری - 10 فروردین

فیلم تلویزیونی ملک پدری به کارگردانی رسول صانعی و تهیه‌کنندگی ایرج سعدی در صداوسیمای مرکز همدان تهیه و تولید شده که دهم فروردین روی آنتن خواهد رفت.در این فیلم که در ژانر طنز تولید شده است قصه پدری روایت می‌شود که یکی از پنجم فرزندش دارای اعتیاد است. او با دیگر فرزندانش شرط می‌کند در صورتی که هر یک بتواند برادر خود را از چنگال اعتیاد نجات دهد، ملک با ارزشی را در همدان به او واگذار کند. در این میان روش‌های نادرست اعضای خانواده در این خصوص موقعیت‌های طنزی را به وجود می‌آورد تا اینکه پسر خانواده با دختری آشنا می‌شود که مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

یک روز از زندگی - 11 فروردین

یک روز از زندگی به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه‌کنندگی محمد بنائی در صداوسیمای مرکز فارس تهیه شده که یازدهم فروردین به نمایش در خواهد آمد.قصه این فیلم مربوط به خانواده‌ای است که برای دیدن دخترشان که تازه ازدواج کرده از جهرم به شیراز سفر می‌کنند که در طول یک روز با حوادثی مواجه می‌شوند که روند داستان فیلم را شکل می‌دهد.

نشان فرشته - 12 فروردین

تله‌فیلم نشان فرشته به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی به سفارش صداوسیمای مرکز زنجان تهیه و تولید شده که می‌توانید آن را دوازدهم فروردین از شبکه شما تماشا کنید. طاهر، مستندساز جوانی است که برای تهیه مستندی راجع به بناهای تاریخی به زنجان می‌رود. او در یکی از ساختمان‌های در حال تخریب، سندی کشف می‌کند که ناگفته‌هایی از زندگی یک شهید در آن ثبت شده است. این آغاز جستجوی طاهر است که او را به گذشته‌ای دور می‌برد؛ زمانی که نخستین تظاهرات ضدحکومت شاه در زنجان شکل گرفت.

روز سیزده - 13 فروردین

فیلم تلویزیونی روز سیزده به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اکبر منصورفلاح در صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سفارش سیمای مرکز استان‌ها تهیه و تولید شده که در روز طبیعت سیزدهم فروردین روی آنتن خواهد رفت. نام ابتدایی این فیلم روز سیزده بوده که به مناسبت ایام نوروز تولید شده تا روزهای شیرین و شاد زندگی را به تصویر بکشد و با ایجاد طنز موقعیت، لحظات مفرحی را برای مخاطبان تداعی کند.

سیدکاظم و بابا بهار و اسماعیل سه دوست قدیمی که حالا پیر شده‌اند تصمیم گرفته‌اند تا در عید کاری برای بچه‌های بی‌سرپرست و سالمندان انجام دهند. سیدکاظم و اسماعیل خود در خانه سالمندان زندگی می‌کنند، اما بابا بهار کنار خانواده پسر کوچکش زندگی می‌کند. پسرش قصد دارد او را به خانه برادرش در تهران ببرد، اما هر روز مشکلاتی برایش به وجود می‌آید و... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها