اعضای شورای شهر: در تعیین نرخ‌های جدید باید نفع مسافران و رانندگان تاکسی با هم لحاظ شود در حالی که مسوولان وزارت کشور به نمایندگی از دولت بارها تاکید کرده اند که با هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در سال 91 موافقت نخواهند کرد، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه روز گذشته خود تصمیم گرفتند بررسی لایحه تعیین نرخ کرایه انواع تاکسی، بلیت مترو و اتوبوس و مینی‌بوس را به سال بعد موکول کرده و این موضوع را سال آینده پیگیری کنند.
کد خبر: ۴۶۳۱۸۵

پیش از این معاون حمل و نقل شهرداری تهران از افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ها در سال آینده خبر داده بود.

به گزارش جام‌جم، حمزه شکیب، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان این‌که لایحه نرخ کرایه‌های تاکسی بسیار دیر به دست ما رسید، افزود: این لایحه 9 اسفندماه به شورای شهر آمد و به این ترتیب امکان رسیدگی به آن در مدت زمان محدودی وجود نداشت.

رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به پیشنهاد 20 درصدی شهرداری مبنی بر افزایش کرایه تاکسی‌ها گفت: هنوز در کمیسیون عمران بررسی‌های نهایی انجام نشده و احتمال دارد این لوایح در سال آینده تعیین تکلیف نهایی شود.

مهدی چمران توضیح داد: با توجه به 2 وعده افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی طی دی ماه 89 و تیر 90، هنوز فرصت برای تعیین نرخ کرایه‌های سال 91 وجود دارد.

چمران از حوزه حمل و نقل وترافیک شهرداری درخواست کرد برای جلوگیری از بروز مشکل در تصویب نهایی نرخ کرایه‌های سال آینده، شهرداری دقت ویژه‌ای به خرج دهد و منافع هر دو قشرمسافران و رانندگان تاکسی را در نظر بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها