هزینه نگهداشت برج میلاد ماهانه 600 میلیون

درآمد دو برابر

مدیر عامل برج میلاد تهران گفت: کلنگ‌زنی فاز دوم برج میلاد انجام و خاک‌برداری آن آغاز شده است اما درآمد آن دوبرابر است.
کد خبر: ۴۶۲۵۷۲

به گزارش فارس؛ فرزاد هوشیار پارسیان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره نوروزی در برج میلاد تهران گفت: این جشنواره از بیست و پنجم اسفند تا سیزدهم فروردین ۹۱ برگزار می‌شود.

وی به جشن ویژه تحویل سال اشاره کرد و گفت: این جشن با حضور ۵۰ نفر از معلولان، ۵۰ نفر از ایتام و خانواده شهدای هسته‌ای برگزار و مراسم به شکل زنده از تلویزیون پخش می‌شود.

پارسیان به جشنواره اقوام ایرانی در برج میلاد اشاره کرد و گفت:این بخش به منظور آشنایی مهمانان نوروزی با سبک زندگی اقوام ایرانی طراحی شده و بازدید‌کنندگان در ارتباطی رودررو با اقوام با ابعاد مختلف زندگی آنها آشنا می‌شوند. اقوام دعوت شده شامل کرد، لر، آذری و عرب هستند.

مدیرعامل برج میلاد تهران به بخش‌های نمایشگاهی و فروشگاهی اشاره کرد و گفت: در این بخش بازید‌کنندگان با سوغات، صنایع‌دستی و غذاهای شهرهای مختلف ایران آشنا می‌شوند.

وی در خصوص بخش جنبی این جشنواره گفت: در این بخش مراسم‌ آیینی نوروز، سبک زندگی، موسیقی و غیره از اقوام مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین هوشیار در خصوص فاز دوم برج میلاد گفت: فاز دوم شامل هتل و مرکز تجارت جهانی است که کلنگ آن زده شده و خاکبرداری آن ۳ تا ۴ هفته پیش آغاز شده است.

وی در پاسخ  به این پرسش که هنوز سازه برج به صورت کامل بهره‌بردار نشده است گفت: در قراردادها ۱۰ درصد حسن انجام کار است که باید سازنده در صورتی که مشکلی ایجاد شود آن را برطرف کند.

هوشیار پارسیان به دکل‌های مخابراتی برج اشاره کرد و گفت: اقداماتی در این زمینه انجام شده و صدا و سیما سفارش‌هایی را در خصوص سازه دکل از یک شرکت آلمانی خواسته است.

مدیرعامل برج میلاد تهران ادامه داد: قرارداد بسته و تجهیزات خریداری شده و باید نصب شود.

به گفته هوشیار در اردیبهشت سال ۹۱ این دکل‌های مخابراتی نصب می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه سازه برج میلاد تحمل ۸ ریشتر زلزله را دارد گفت: عمر مفید برج میلاد ۴۰۰ سال است.

هوشیار پارسیان در خصوص هزینه نگهداشت برج گفت: برج میلاد به صورت درآمد هزینه اداره می‌شود و بودجه‌‌ای از شهرداری تا سال ۹۰ نگرفته است.

وی ادامه داد: هزینه نگهداشت هر ماهه برج ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون است و درآمدهای آن دو برابر است.

مدیرعامل برج میلاد تهران در پاسخ به این پرسش که برخی از اعضای شورای شهر منتقد هستند که صوت و تصویر برج ایده‌آل نیست گفت: در مرکز همایش‌ها و سالن‌های فرعی برج صوت و تصویر خوبی وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها