"چندی با اندیشمندان" کاری از گروه اندیشه و معارف رادیو ایران‌صدا است که مخاطبان را با زندگینامه و آثار عالمان و عارفان جهان اسلام آشنا می‌کند.
کد خبر: ۴۶۲۵۴۰

 به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ایصدا، موضوع برنامه‌ی این هفته، معرفی آثار و شخصیت ملا محسن فیض کاشانی است که پنج‌شنبه بیست و پنجم اسفند ساعت 14 از رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود.

چندی با اندیشمندان به سردبیری ویدا بابالو، تهیه‌کنندگی سارا عشقی‌نیا،گویندگی مختار ملکی و نویسندگی نسرین قادری وحید در شبکه‌ی رادیویی ایران‌صدا تهیه می‌شود.

راهکارهای حل معضل اعتیاد 

 به گزارش پایگاه خبری ایصدا، معیارهای تشخیص اعتیاد و راهکارهای حل این معضل اجتماعی، موضوع برنامه‌ی این هفته پرگار است که پنج‌شنبه سوم فروردین 91 از رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود.

برنامه‌ پرگار ساعت 9:30 صبح روزهای پنج‌شنبه با اجرای عطایی، تهیه‌کنندگی محمدمهدی شادبهر و سردبیری عاطفه مشهدی فراهانی به صورت تولیدی از شبکه‌ی رادیویی ایران‌صدا پخش می‌شود.

سی‌و هشتمین وادی عشق 

«صد وادی عشق» برنامه‌ای از گروه اندیشه و معارف رادیو ایران‌صدا است که در این هفته به موضوع خشوع می‌پردازد.

این برنامه در ادامه ‌معرفی مراتب مختلف سیر و سلوک، با حضور حجت‌الاسلام شاه‌محمدی موضوع خشوع را مورد بررسی قرار می‌دهند.

"صد وادی عشق " روزهای جمعه ساعت 12:30 دقیقه به سردبیری و نویسندگی ویدا بابالو، تهیه‌کنندگی هدی مرادی و گویندگی روحبخش از شبکه‌ی رادیویی ایران‌صدا پخش می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی
www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها