مدیر حوزه 3 عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد از مرگ 3 نفر بر اثر وقوع آن تصادف میان یک د‌ستگاه پژو و کامیون و سقوط اتاق بار آن روی سواری خبرداد.
کد خبر: ۴۶۲۱۲۹

به گزارش ایسنا، ابوالفضل تیموری گفت: برخورد کامیون با خودروی سواری پژو در نیمه‌شب سه‌شنبه در بزرگراه شهید چراغچی منجر به کشته شدن 3 سرنشین آن شد. وی افزود: در این حادثه شدت برخورد کامیون حامل 10 تن بار شن با خودروی پژوی سواری به حدی بود که بعد از واژگونی کامیون، اتاق و بار شن آن روی خودروی پژو و سطح خیابان تخلیه شده است.

تیموری با بیان این‌که از میان 4 سرنشین این پژو، تنها یک زن زنده مانده و یک مرد و 2 زن دیگر جان باخته‌اند، گفت: زمانی که وقوع حادثه به آتش‌نشانی اطلاع داده شد، با توجه به نوع و شدت حادثه، 3 گروه نجات سبک و سنگین و یک گروه اطفای حریق و یک جرثقیل بنز 25 تنی به محل حادثه اعزام شد. وی یادآور شد: آتش‌نشان‌ها با رسیدن به محل حادثه، به وسیله جک و قیچی هیدرولیکی یک سرنشین زن حدود 35 ساله را زنده از لابه‌لای آهن پاره‌ها خارج و به بیمارستان منتقل کردند.وی افزود: به کمک جرثقیل 25 تنی کامیون از روی خودروی سواری که تبدیل به آهن‌پاره شـده بود، بلند و مشخص ‌شد 3 سرنشین شامل 2 زن و یک مرد کشته شده‌اند.

تحقیقات کارشناسان راهنمایی و رانندگی در رابطه با مشخص شدن مقصران حادثه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها