خاطره

سرقت خودرو در یک لحظه

با سلام. امید به این‌که در کار خود موفق باشید. خواستم با نوشتن این نامه با شما درددل کنم. گاهی اوقات وقتی سفره دل را باز می‌کنی تا دیگران نیز شریک غم وشادی تو باشند، احساس می‌کنی دوباره به آینده امیدوار می‌شوی.
کد خبر: ۴۶۲۰۶۲

اینجانب با تمام گرفتاری‌ها و مشکلات عدیده و انواع و اقسام اقساط مختلف به حرف خانم و بچه‌ها گوش کردم و در این شرایط وانفسای اقتصادی خودروی صفری با اقساط بلندمدت خریداری کردم. بچه‌ها خوشحال شده بودند که دم عیدی بدون دردسر گیر آوردن بلیت برای سفر در ایام تعطیلات نوروزی به مسافرت خواهند رفت، اما چه غافل که امسال نیز باید قید این کار را بزنند.بعد از خرید خودرو، چون موجودی پولم به خریدن تجهیزات جانبی اعم از روکش صندلی و قفل فرمان و دزدگیر و... نرسید، ناچار بدون این وسایل پشت خودرو می‌نشستم.

هر چند می‌دانستم این وضع خطرناک است و ممکن است اتفاقی برای این خودرو بیفتد.

خلاصه چند روزی با خودروی تازه خریداری شده به محل کار می‌رفتم و از پنجره اداره مراقب بودم که اتفاقی نیفتد و هرساعت به ساعت به خیابان رفته و نگاهی به خودرو می‌انداختم. بعد از چند بار بازدید دیگر خسته شدم و همه چیز را به امان خدا رها کردم. در واقع بی‌خیال شدم و با ساده لوحی تا غروب که اداره تعطیل شد خودرو را به امان خدا رها کرده بودم. هوا دیگر داشت تاریک می‌شد که وسایلم را جمع کرده تا راهی خانه شوم. پا که به خیابان گذاشتم، احساس کردم قلبم دارد از کار می‌افتد. خودرو سرجایش نبود. هرچه بالا و پایین خیابان را گشتم، نبود. نیست شده بود. مثل دیوانه‌ها در خیابان می‌دویدم که شاید جای آن را اشتباه پارک کردم، اما هیچ نشانی از آن نبود. از کسبه خیابان پرسیدم آنها نیز چیزی به خاطر نداشتند.

با ناراحتی به اداره برگشتم و با پلیس تماس گرفتم و اطلاع دادم. همه کسانی که شاهد ماجرا بودند مرا سرزنش می‌کردند که بدون نصب دزدگیر و قفل فرمان چرا خودروی صفر کیلومتر را در خیابان رها کردی؟

چه می‌توانستم جواب بدهم. نفسم درنمی‌آمد. حالا جواب بچه‌ها را چه بدهم. خلاصه منتظرم تا خبری از خودرویم بشود. امیدوارم دیگران اشتباه مرا تکرار نکنند. تا خودرو خریداری کردند سریعا دزدگیر و قفل فرمان برای آن نصب کنند تا مثل من این شب عیدی به مصیبت دچار نشوند.

با تشکر

محمدرضا حیدری ـ تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها