کد خبر: ۴۵۸۶۱۱

روبات بخاری

این روبات هنگامی که هوا سرد می‌شود، خود را خوب نشان می‌دهد. در بیشتر خانه‌ها برخی قسمت‌ها گرم و بعضی دیگر سرد است. این روبات، در خانه حرکت می‌کند و جاهایی را که سردتر است، گرم می‌کند!

 

 

 

 

 

 

 

 

شیشه نمایشگر

گفتن این‌که آینده آبستن چه فناوری‌هایی خواهد بود، دشوار است. به زعم Corning، تولیدکننده شیشه بیشتر گوشی‌های تلفن همراه، این شرکت می‌تواند بزودی نمایشگرهایی بسازد که به‌عنوان دیواری شیشه‌ای عمل کنند.

 

 

 

گوشی چوبی

کایرون‌اسکات، گوشی هوشمندی از جنس بامبو طراحی کرده است که هر چند هدفش جایگزینی برای گوشی‌های بزرگ نیست، اما درس خوبی می‌تواند به شرکت‌های بزرگ بدهد. این گوشی نصف آیفون وزن دارد و نمایشگر آن نیز بزرگ‌تر است.

 

 

 

 

 

اسباب‌بازی‌های آیفونی

اگر فردا به مغازه اسباب‌بازی فروشی رفتید و مجبور شدید یک آیفون4 هم برای فرزندتان بخرید، تعجب نکنید. ماشین‌های کنترلی Hot Wheel از هم‌اکنون مجهز به نرم‌افزار کنترلی توسط آیفون شده‌ است و می‌تواند از طریق این گوشی‌ها به‌صورت بی‌سیم حرکت کند.

 

 

 

کروم برای اندروید

گوگل کروم از حالا به بعد برای گوشی‌ها و تبلت‌هایی که سیستم عامل اندروید 4 به بعد دارند، عرضه می‌شود. گوگل کروم بسیار بهتر از مرورگر پیشفرض اندروید عمل می‌کند و مدعی است سرعت آن با سرعت نسخه دسکتاپ برابری می‌کند.

 

 

 

 

آیپاد برای آیفون

چه کسی فکرش را می‌کرد اپل که یک دهه پیش در تکاپو بود تا ورشکست نشود، حالا بهترین گوشی هوشمند را عرضه کند! اگر می‌خواهید بعد از خرید این گوشی چشم افراد حریص را دور نگه دارید، کافی است این جلد آیپاد قدیمی را تهیه کنید که کاملا نگاه‌ها را از آیفون 4S دور می‌کند!

 

 

 

 

 

یک سانتی‌متر، یک ترابایت

حافظه‌های هالوگرافیک همانند هالوگرام‌ها عمل می‌کند. شرکتی به‌نام AON مدعی شده مکعبی یک سانتی‌متری تولید کرده است که می‌تواند یک ترابایت حافظه را در صفحه‌های نوری خود ذخیره کند.

 

 

 

 

کلاهی که هر کسی را دکتر می‌کند

ESA موفق به تولید کلاهی شده است که هر کسی را به یک پزشک خبره تبدیل می‌کند! سیستم به کار رفته در این محصول 3 بخش دارد؛ کلاهی که روی سر دکتر نصب می‌شود، ابزار تشخیص فراصوت و مجموعه‌ای از نشانه‌های بیمار شکل می‌گیرد. به این ترتیب فرد می‌تواند اعماق بدن بیمار را ببیند و محل درد را تشخیص دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها