سعید حجاریان طی سخنانی مهمترین مشکل سازماندهی اصلاح طلبان را خوی گربه ای آنان دانسته و گفته است: فرماندهی 10 هزار گوسفند راحت تر از فرماندهی 10 گربه است.
کد خبر: ۴۵۶۸۵۰

سایت مشرق نوشت: حجاریان تاکید کرد که فرماندهی اصلاح طلبان به فرماندهی جمع گربه ها می ماند که هریک به سویی می روند یکی از دیوار بالا می رود، یکی بالای درخت می رود، یکی می خوابد، یکی بازیگوشی می کند و خلاصه آن که هیچ کس تن به خواسته فرمانده نمی دهد.

تکذیب رد صلاحیت صدر

خبرگزاریها امروز از رد صلاحیت شهاب الدین صدر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت نامزدهای شرکت کننده در انتخابات مجلس نهم توسط شورای نگهبان خبر دادند.

خبرنگار فراسوی خبرها درتماس با آقای صدر صحت و سقم این خبر را جویا شد که وی در این ارتباط گفت: تائید صلاحیتم از سوی شورای نگهبان قبلا به بنده اعلام شده بود و اکنون پیگیر خبر رد صلاحیتم در خبرگزاریها هستم تا ببینم این خبر درست است یا نه.

درعین حال ونایی، عضو روابط عمومی جبهه بصیرت و بیداری اسلامی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه خبر رد صلاحیت شهاب الدین صدر کذب است، خاطر نشان کرد: این اقدامات را جزو بد اخلاقی‌های سیاسی می‌دانیم، ضمن اینکه به دنبال این خبر در پی ارسال تکذیبیه و اخطار به خبرگزاری خاطی هستیم.

گفتنی است صدر بعد از قرار نگرفتن در فهرست 30 نفره جبهه متحد اصولگرایان جبهه بصیرت و بیداری را تشکیل داد.

رد صلاحیت برخی  نمایندگان

برخی از نمایندگان فعلی و نیز برخی از نمایندگان دوره های قبل که در این دوره برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند، از سوی هیئت های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان رد صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین اگر چه این هیئت صلاحیت برخی از نمایندگان رد شده را تائید کرد اما در مجموع صلاحیت 43 نماینده فعلی را تائید نکرد.

نمایندگان فعلی با اعتراض قانونی خواستار تجدید نظر در این زمینه شدند که طبق قانون، شورای نگهبان مسئولیت رسیدگی به این اعتراضات را داشت.

در ادامه بررسی صلاحیت ها توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت این عده از نمایندگان سابق مجددا رد شد.شورای نگهبان بعنوان آخرین مرجع رسیدگی نیز صلاحیت این عده از نمایندگان را تائید نکرده است.

بعنوان مثال ناصر نصیری نماینده گرمی و دشت مغان در مجلس هفتم بود که صلاحیت وی برای این دوره تائید نشد.برات محمدی نماینده دور چهارم، قدرت اله حشمتیان نماینده دوره پنجم و بهمن الیاسی نماینده دوره هفتم از شهرستان سنقر و کلیایی بودند که هر سه نفر برای این دوره هم کاندیدا ولی رد صلاحیت شدند.

گفته می شود؛ سید حاجی محمد موحد نماینده مجلس هشتم، حجت الاسلام سید محمود علوی عضو خبرگان رهبری، فاطمه آجرلو نماینده مردم کرج، محمد شاهی عربلو نماینده سابق مجلس، حجت الاسلام امیری فر امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری، حجت الاسلام بهمن شریف زاده و حجت الاسلام نکونام رییس کمیسیون اصل نود کاندیداهای رد صلاحیت شده هستند.

 پایگاه جاسوسی موساد

روزنامه تایمز انگلیس گزارش داد: یک عامل موساد در آذربایجان، وجود یک پایگاه اطلاعاتی در نزدیکی مرز ایران را تایید کرده و گفته باکو مرحله اولیه و اساسی، برای فعالیت های جاسوسی و اطلاعاتی است.

این فرد با نام "شیمون" که مدعی است از عوامل آژانس جاسوسی اسرائیل در آذربایجان است، در گفتگو با روزنامه تایمز با تایید وجود چنین پایگاه جاسوسی در باکو  گفته: تعداد زیادی از عوامل موساد در خارج از این پایگاه در حال فعالیت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها