اقدام غیرحرفه‌ای مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول

پیروزی یونایتد و صعود موقت به صدر

در آغاز هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد موفق شد در دیداری که آغاز آن حاشیه‌های زیادی داشت با درخشش وین رونی از سد لیورپول بگذرد.
کد خبر: ۴۵۶۷۳۵

در این دیدار که عصر امروز شنبه در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد منچستریونایتد موفق شد با گلهای وین رونی در دقایق 47 و 50 با نتیجه 2 بر صفر از میهمان خود لیورپول پیش افتاد. لوئیز سوارز در دقیقه 80 روی اشتباه خط دفاعی یونایتد یکی از گلها را جبران کرد اما دیگر فرصتی برای به تساوی کشاندن نتیجه باقی نمانده بود و شیاطین سرخ دو بر یک به پیروزی رسیدند.

قبل از شروع این دیدار کاپیتان یونایتد دستش را به طرف مهاجم اروگوئه ای لیورپول دراز کرد اما سوارز که به دلیل توهین نژادپرستانه به "اورا" هشت جلسه محروم شده بود بدون توجه به مدافع فرانسوی یونایتد، با داوید دخه آ دست داد.

"اورا" که به شدت از این حرکت "سوارز" عصبانی شده بود تحمل نکرد و بازوی مهاجم لیورپول را گرفت اما سوارز دستش را رها کرد تا با دیگر بازیکنان یونایتد دست بدهد. "ریو فردیناند" که بعد از "دخه آ" ایستاده بود از دست دادن با سوارز خودداری کرد تا از "اورا" حمایت کرده باشد.

"کنی دالگلیش" سرمربی لیورپول هفته گذشته گفته بود: من با سوارز صحبت کردم و او در مراسم قبل از بازی با "اورا" و دیگر بازیکنان یونایتد دست خواهد داد. یونایتد با این پیروزی 58 امتیازی شد و موقتا و قبل از دیدار فردای منچسترسیتی مقابل استون ویلا به صدر جدول صعود کرد. برنامه بازی های این هفته به شرح زیر است:

شنبه 22/11/90

بلکبرن – کوئینزپارک رنجرز
بولتون – ویگان
اورتون – چلسی
فولهام – استوک سیتی
ساندرلند – آرسنال
سوانسی سیتی – نورویچ
تاتنهام – نیوکاسل

یکشنبه 23/11/90

ولورهمپتون – وست بروم
استون ویلا - منچسترسیتی (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها