تولید شیشه در پوشش کارگاه تولیدی

مرد جوانی که با راه‌اندازی کارگاهی در رزکان شهریار در این محل مواد اولیه مواد مخدر (شیشه) تولید می‌کرد، همراه 3 نفر از همدستانش دستگیر شد.
کد خبر: ۴۵۳۰۴۴

به گزارش «جام‌جم»، روز دوشنبه همین هفته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار تماس گرفت و اطلاع داد مرد جوانی با اجاره یک کارگاه در رزکان این شهر، آنجا را تبدیل به یک مرکز تهیه مواد اولیه مواد مخدر (شیشه) کرده است. در پی این تماس، ماموران مبارزه با مواد مخدر شهریار عازم محل شده و با کنترل محلی معلوم شد گفته‌های تماس گیرنده صحت دارد و افراد متعددی به این محل رفت و آمد می‌کنند.پس از هماهنگی با بازپرس اصغری زاویه، در شعبه 7 دادسرای شهریار، ماموران وارد محل شده و 4 مرد را دستگیر کردند.

در بازرسی از این کارگاه مقداری مواد مخدر (تریاک) و مواد اولیه تهیه مخدر شیشه (ایفیدرین) کشف و ضبط شد.

با انتقال متهمان به مرکز پلیس آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و اظهارات متناقضی را بیان کردند تا این که یکی از آنها به تهیه مواد اولیه ساخت شیشه اعتراف کرد.

متهم در اظهاراتش گفت: به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفتم با ساخت مواد اولیه شیشه، بدهی‌هایم را پرداخت کنم. یک روز که به ملاقات یکی از دوستانم رفته بودم، او به من پیشنهاد داد در زمینه تهیه ایفیدرین و فروختن آن به مراکز دارویی غیرمجاز فعالیت کنم. متهم افزود: 2 هفته پیش از تهران به شهریار آمدم و با اجاره یک کارگاه در رزکان فعالیت‌هایم را شروع کردم. نمی‌دانستم قرص‌های ایفیدرین مواد اولیه تهیه مواد مخدر (شیشه) است.

متهم اضافه کرد: ایفیدرین‌های تهیه شده را ابتدا به یک مرد فروختم که در زمینه ترک اعتیاد فعالیت می‌کرد. او 4 کیلو از این مواد را از من خرید و در قبال آن 8 میلیون تومان پرداخت کرد. از آن موقع انگیزه‌ام برای تهیه این مواد بیشتر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها