یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: 25 نفر از نمایندگان فعلی مجلس که برای انتخابات مجلس نهم نام‌ نویسی کرده بودند از سوی هیات اجرایی رد صلاحیت شده‌اند .
کد خبر: ۴۵۰۹۳۷

یک نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رد صلاحیت بیش از 25 نفر از نمایندگان فعلی مجلس گفت: حمیدرضا کاتوزیان و علی مطهری، دو نماینده‌ای هستند که از حوزه انتخابیه تهران رد صلاحیت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در استان فارس، سه نفر ردّ صلاحیت شده‌اند، گفت: سید احمدرضا دستغیب(فرزند فخرالدین)، علی اصغر حسنی و داود محمدجانی، سه نماینده‌ای هستند که از استان فارس رد صلاحیت شده‌اند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: عبدالجبار کرمی و نادر قاضی پور از دیگر نمایندگانی هستند که صلاحیت آنان نیز تایید نشده است.

گفتنی است در مجلس، زمزمه هایی مبنی بر رد صلاحیت عباسپور، محجوب، محمدیاری، محسنی بندپی، جعفرزاده، ضابطی، مقدسی، دلقپوش، شهریاری، علیخانی و فرزندش نیز شنیده می‌شود.

همچنین ردّ صلاحیت علیخانی و فرزندش از سوی وی تایید شده و اعلام کرده‌ است که به این حکم اعتراض خواهد کرد.

 جرم یقه سفیدها

احمد توکلی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:جرم یقه سفیدها،غارت بدون خشم و سرقت اموال مردم بدون ورود به خانه آنهاست.

به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه شیراز،وی در ششمین جلسه‌ی هم‌اندیشی تخصصی دانشگاهیان و مدیران ارشد کشور که با موضوع "کالبدشکافی تقلب 3000 میلیارد تومانی و عوامل و تبعات رسوایی بانکی اخیر"در دانشکده‌ی اقتصاد دانشگاه شیراز برگزار شد اظهار داشت: جرم یقه سفیدها ،غارت بدون خشم و سرقت اموال مردم بدون ورود به خانه آنهاست و باید جهت رسیدگی قاطع و عادلانه به این جنایت از قوه‌ی قضائیه حمایت کرد.

وی افزود:این روند علاوه بر کاهش اعتماد عمومی، موجب کاهش اعتماد به سیستم قانونی نیز می‌شود.

نگرانی ازسفر احمدی‌نژاد

روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: سفر رئیس جمهور ایران به آمریکای لاتین و روابط تهران با کشورهای این منطقه واشنگتن را نگران و هراسان کرده است.

 این روزنامه آمریکایی ادامه داد: مقامات واشنگتن آمریکا اعلام کرده اند از نزدیک شدن ایران کشورهای آمریکای لاتین به ویژه ونزوئلا بسیار خشمگین و نگرانند.

با آنکه واشنگتن چندی قبل از دولت ونزوئلا خواسته بود تا با سفر احمدی نژاد رئیس جمهور ایران به کاراکاس مخالفت کند، اما هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا با بی اعتنایی به درخواست مقامات آمریکایی روز یکشنبه گذشته استقبال گرمی از احمدی نژاد بعمل آورد.

مقامات دولت آمریکا با ابراز نگرانی شدید خود از گسترش روابط ایران با کشورهای آمریکای لاتین اعلام کرده اند که تحمل دیدن ایران را در آمریکا لاتین(حیاط خلوت خود) ندارند.

تحرکات منافقین

200 عضو گروهک تروریستی منافقین که از پادگان اشرف در عراق در ماه های گذشته ناپدید شده بودند، اخیرا در کشورهای اروپایی مشاهده شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران گزارش ها حاکی است، 9 تن از وفاداران به مسعود رجوی که از کانادا به پادگان اشرف منتقل شده بودند، بار دیگر به این کشور بازگشتند و با کمک لابی صهیونیستی، این گروهک موفق شده تا با سیاستمداران کانادا تماس گرفته و آنها را متقاعد کند که وضعیت پادگان اشرف دقیقا همانطور است که رجوی توصیف کرده است.

چهار دستیار دیگر رجوی به واشنگتن رفته و در دادگاه بر علیه دولت عراق که تصمیم گرفته منافقین را اخراج کند طرح دعوی کرده است و این در حالی اتفاق افتاده که سیستم قضایی عراق در حال بررسی شکایت مردم عراق علیه جنایات سازمان یافته توسط گروهک تروریستی منافقین است.

سه نفر از دستیاران رجوی که متخصص ساخت بمب هستند و توسط ارتش صدام آموزش دیده اند اخیرا به اروپا رفته، در این میان کشمیری و کلاهی، که عامل شهیدان رجایی وباهنربودند، هر دو در حومه کلن، در آلمان دیده شده اند.

عراق درصدد است منافقین را ازاردوگاه اشرف اخراج کند ، گفته می شود رجوی به پایگاه دوم گروهک تروریستی در حومه پاریس  منتقل خواهد شد.

گروهک تروریستی منافقین با آغاز تجاوز صدام به ایران اسلامی  به عراق فرارو در خدمت صدام معدوم رارگرفت.

 

 

 


 


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها