رابرتز؛ ملکه بدجنس سینما

جولیا رابرتز پس از مادرشدن، فعالیت بازیگری خود را به حداقل رساند. وی می‌گوید مایل است بیشتر در فیلم‌هایی بازی داشته باشد که به دنیای کودکان و نوجوانان اختصاص دارد. به همین دلیل، همکاری او با کمدی درام ماجراجویانه «آینه، آینه» باعث تعجب اهالی سینما نشد.
کد خبر: ۴۵۰۹۲۱

این فیلم با نگاهی به قصه کلاسیک «سفیدبرفی و هفت کوتوله» (که شرکت والت‌دیزنی هم یک انیمیشن معروف و کلاسیک براساس آن ساخت)‌ ساخته شده و تابستان سال 2012 روی پرده سینماها می‌رود، اما آنچه باعث شگفتی همگان شده این است که رابرتز برای اولین بار در این فیلم سینمایی نقشی منفی دارد.

در قصه فیلم، او یک ملکه بدجنس و سنگدل است که نگران حفظ قلمرو سلطنتی و حکومت خود است. به همین علت، وی شاهزاده خانم نوجوان قصر را به یک جنگل تاریک و خطرناک تبعید می‌کند و دستور قتل وی را می‌دهد، اما این نوجوان به کمک 7 آدم بانمک و شورشی نجات داده می‌شود و همراه با آنها علیه حکومت ملکه بدجنس شورش و قیام می‌کند. تارسم سینگ، فیلمساز هندی‌تبار سینما آینه، آینه را کارگردانی کرده است.

رابرتز سال گذشته درام خانوادگی «لری کراون» را روی پرده سینماها داشت که در آن با تام هنکس همبازی بود و موفقیت زیادی در جدول گیشه نمایش سینماها کسب نکرد. از این بازیگر هفته قبل درام دلهره‌آور و افشاگرانه «پرونده پلیکان» از سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها