جولیا رابرتز در فیلم «مرد قطاری» بازی می کند. کار تازه این بازیگر مطرح دهه هشتاد میلادی، حال و هوایی درام و جنایت کارانه دارد.
کد خبر: ۸۸۹۷۶۶
جولیا رابرتز وکیل دعاوی می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلمنامه فیلم را سایمن استپنسون نوشته و داستان آن برگرفته از یک ماجرای واقعی است. این داستان، بخشی از زندگی داریوژ مک کالم را تعریف می کند.

این مرد بیش از 25 بار در شهر نیویورک دستگیر شد. وی در این شهر در مقام یک انتقال دهنده عمل کرد و راننده شمار زیادی از اتوبوس ها و قطارهای بین شهری بود.

مک کالم که از یک بیماری خاص رنج می برد، با وجود این بیماری دست از کار و فعالیت نکشید و همین مسئله، او را تبدیل به یکی از چهره های قهرمان شهر کرد.

هنوز معلوم نیست رابرتز در داستان فیلم، در چه نقشی ظاهر خواهد شد. اما شنیده می شود وی قرار است نقش وکیل مک کالم را به عهده بگیرد. این بازیگر با درام های واقعی که درگیر مسائل حقوقی می شوند، بیگانه نیست.

تماشاگران سینما پیش از این رابرتز را در نقش های مشابهی دیده اند که معروف ترین آن ها فیلم « ارین براکویچ» است. بازی در این فیلم، برای وی اسکار بهترین بازیگر زن را به همراه آورد.

تازه ترین فیلم رابرتز به نام «پول هیولا» برای اواخر ماه مه سال جاری میلادی به روی پرده سینماها می رود. جودی فاستر بازیگر قدیمی، کارگردان این درام اجتماعی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها