فراخوان دومین جایزه علمی شهید 'مسعود علیمحمدی' ویژه رساله های دکتری فیزیک داخل ایران در آستانه دومین سالگرد شهادت این استاد دانشگاه تهران منتشر شد.
کد خبر: ۴۵۰۵۱۲

 براساس اعلام وزارت علوم، دومین جایزه علمی دکتر علیمحمدی توسط پژوهشگاه دانش های بنیادی و با همکاری انجمن فیزیک ایران، خردادماه 1391 به رساله های ممتاز دکتری که در فاصله سالهای 1388تا 1390 مراحل دفاع را گذرانده باشند اعطا می شود.

برای ورود آثار به مرحله داوری لازم است کارهای پژوهشی در دوره دکتری و رساله حاصل از آن به تشخیص استاد راهنما و حداقل دو عضو هیات علمی دیگر با مرتبه استادیار به بالا به عنوان رساله ممتاز شناخته شده باشد.

برمبنای فراخوان جایزه علمی شهید علی محمدی، نامزدی برای شرکت در این جایزه علمی باید به صورت کتبی توسط استاد راهنما با ذکر دلایل، مستندات مقاله ها و اطلاعات مربوط تا تاریخ 15فروردین ماه 1391 به دفتر معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه دانشهای بنیادی ارسال شود.

اعطای این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید مسعود علیمحمدی، اولین دانش آموخته دکتری فیزیک داخل کشور و استاد شهید دانشگاه تهران و نقش مهم وی در ایجاد زیرساخت های تکمیلی پژوهشگاه دانش های بنیادی صورت می گیرد و جایزه نخستین دوره آن اردیبهشت ماه 1390 اعطا شد.

علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی http://ipm.ac.ir مراجعه کنند.  (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها